|

Bună seara!

Am o problema ceva mai ciudatica: acum câteva zile am contactat o persoana de pe Facebook Marketplace în vederea achiziționării de doua produse. Ulterior, printr-o serie de evenimente minore, mi0am pierdut încrederea în vânzător și am refuzat comanda când am fost contactat de curier. N-am vrut sa plătesc pentru o cărămidă sau mai știu eu ce putea sa fie în coletul ala, idk

Chestia e ca după lucrurile au devenit ciudate și a început sa ma amenințe cu faptul ca ma va da în judecata ca nu am onorat comanda și ea a trebuit sa suporte cheltuielile de transport și ca ma va cauta sa afle date despre mine și prostii de astea.

Întrebarea este: pot sa fiu tras la răspundere pentru faptul ca mi-am pierdut încrederea în vânzător și am refuzat comanda? Mie personal mi se pare un țepar care acum încearcă sa ma intimideze

2 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Ahahaha, cica te da in judecata, s-o intrebi cat e taxa de timbru si ce vrea sa recupereze, care e prejudiciul creat? laughing
Pana una alta nu e bine sa te ameninte dar nici tu nu te-ai comportat frumos, costa cam 40 ron transportul plus returul bani pe care ea ii va suporta.
Daca are 10-15 clienti din astia pe luna chiar iese in paguba bine de tot.
Alta data, uita-te la profilul persoanei, cat incredere iti inspira, daca lucreaza la ''scoala vietii'' si la ''CALVIN KLEIN'' laughing si hotarasti daca vei comanda sau nu.
Cel mult iti poate pune profilul de Facebook pe grupurile dedicate vanzatorilor, un fel de '' nu trimiteti la cutarica pentru ca nu accepta coletul''.
Otherwise, nu, NU te poate trage la nici o raspundere.
Si da, de aia unii vanzatori nu trimit cu ramburs ci doar cu plata in avans in cont bancar... pentru a evita situatii de genu cand cumparatoru nu accepta coletu si il doare undeva.

1 răspuns:
| a răspuns:

Na, de dat in judecata oricine are dreptul sa o faca. Daca ala considera ca a pierdut banii pe transpory din cauza ta o poate face, nu il opreste nimic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează