| countingstars a întrebat:

Buna, sunt studenta in anul I la Universitatea din Bucuresti, la buget, cu bursa de merit si vreau sa ma retrag de la facultate, asa ca am fost la secretariat, unde mi s-a spus ca cel mai probabil va trebui sa dau inapoi toate bursele pe care le-am primit pana acum... La serviciul de contabilitate, unde a trebuit sa merg pentru a ma inregistra ca ma retrag ca sa nu mai primesc bursa in continuare, mi s-a spus ca nu trebuie sa dau nici un ban inapoi, ci doar ca de acum incolo nu voi mai primi bursa, evident. Insa apoi secretara mi-a spus ca asta nu hotaraste serviciul de contabilitate, ci doamna decan... Si urmeaza sa mi se spuna ce o sa hotarasca.
Intrebarea mea e, exista vreo lege care spune ca trebuie sa returnez banii intr-o astfel de situatie? Inteleg faptul ca am luat niste bani pe care ii putea primi un student care continua facultatea, insa intentia mea nu a fost sa vin la facultate pentru a lua niste bani. Nu am stiut de la inceput ca vreau sa ma retrag, a fost o decizie de moment. Iar un student care sa spunem ca a cheltuit toti banii si nu mai are cum sa ii dea inapoi, ce ar putea sa faca? Este dat in judecata? Nu mi se pare normal, de asta intreb daca stiti cum se procedeaza in mod normal intr-o astfel de situatie sau ce ar trebui sa fac? Sau daca exista vreo lege care sa mentioneze acest lucru?
Multumesc, dau funda.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Este corect ce ti-au spus la contabilitate, nu trebuie sa restitui bursa, a fost un drept al tau, obtinut pe meritul tau. Nu exista nici o prevedere legala in sensul ca trebuie sa restitui bursa si n-o sa fii data in judecata.

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Bursa de merit se da pentru MERIT, adica in cazul cand atingi un prag la examene si se acorda pana ce nu se schimba conditia acordarii acelei burse.
De exemplu, daca in acest an nu ai fi performat suficient de bine, atunci pierdeai aceasta bursa.