| 4lifeenjoy a întrebat:

va rog dati-mi un sfat. vreau sa merg la protectia consumatorului, pentru ca am depus luna trecutab o cerere
de reziliere la Vodafone pt incetarea abonamentului la internet.cand am depus-o am fost cu plata la zi,dar nu au vrut sa-mi dea nr de inregistrare,au pus doar o stampila si m-au asugurat ca voi primi raspunsul,dar dupa o luna, in loc de raspuns am primit o factura dubla de plata. daca merg la protectia consumatorului cum trebuie sa procedez? o sa ma ajute cu ceva?

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Faci o reclamatie scrisa, expui situatia si protectia consumatorului poate lua masuri impotriva Vodafone si sa-i oblige sa faca rezilierea.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Sunt PARŢIAL de acord cu cele precizate de @Ioandelasal.

Totuşi, sunt curios cum vei DOVEDI că ai făcut acea solicitare de reziliere către Vodafone - reziliere care, TEORETIC, ţi-a fost refuzată!
Din păcate, NU ai cum să dovedeşti că ai solicitat rezilierea Contractului sad

În cazul respectiv, singurul lucru pe care-l va face ANPC va fi să ceară RELAŢII către Vodafone cu privire la situaţia ta, iar cei de la Vodafone NU vor recunoaşte că ai depus o Cerere de reziliere!
Deci, NU se va lua nici o măsură împotriva lor deoarece NU ai dovezi că ai fost refuzat...


Toate cele bune.

| bursuc001 a răspuns (pentru bursuc001):

Eu NU pricep de ce NU citiţi cu ATENŢIE Contractul pe care l-aţi semnat - în special, secţiunea privind REZILIEREA Contractului :( :( :(


Ţi-am EXPLICAT ( foarte CLAR) la întrebarea anterioară ce TREBUIA să faci şi taxele pe care eşti OBLIGAT să le plăteşti :
http://www.tpu.ro/......atorie-pe/