| NuStiuCeNumeSaPunFrate a întrebat:

Am comandat de pe o pagina de Facebook un trening negru cu alb si mi-au trimis un trening albastru. Am vorbit cu ei si au zis ca au gresit si ca o sa imi trimita azi treningul pe care il voiam. Azi nu mi-au trimis nimic. Ce pot sa fac? M-am gandit sa fac o plangere la protectia consumatorului. Credeti ca o sa rezolv ceva? Sau sa ma obisnuiesc cu gandul ca mi-am luat teapa?

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai ce la ora 11 cand ai postat tu s-a terminat ziua? Ai rabdare. Si nu mai cumpara de pe pagini de Facebook... ca na

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Pagina mai există? Mai pot fi contactati telefonic? happy

Înainte să trimiti comanda, i-ai contactat ca să-i intrebi dacă dețin in stoc și trenning negru? Poate că imaginea de pe internet, era doar un model de prezentare al produsului. E posibil să nu aibă nuanța dorită de tine, iar ei vând doar ceea ce au.
Sunt destui vânzători online care amăgesc oamenii și expun produsul, in culori diferite, doar pentru a capta atenția asupra acestuia. In final, le trimit unica culoare pe care o detin in magazinul online, nu cea care le e solicitata. Si speră ca clientul, odata ce o va vedea, o va accepta (ori, se va resemna cu situatia).
Poți incerca sa faci o reclamatie la OPC, daca nu se vor tine de cuvânt, iar altădată gândește de două ori, inainte de a comanda de pe Facebook. Sunt foarte multi care isi inchid conturile (nu mai pot fi contactati) după ce isi inseala clientii.

| ℓαυяα a răspuns:

Sunt mulți neserioși pe Facebook. Mai așteaptă un pic poate îți trimit.

| ȚigariExpirate a răspuns:

Mai asteapta 2 zile si daca nu vine atunci contacteaza-i din nou si fa sa pari nemultumit de produs si ca nu mai comanzi de la ei orice ar fi.