| Costelică a întrebat:

am o problema legata de expedierea unui colet si nu prea stiu care sunt organele competente cu care sa iau legatura, de aceea am decis sa incerc aici.
In data de 22 Mai 2012 mi-a fost expediat un colet din UK in urma efectuarii unei comenzi online. Am mai primit colete din UK si intotdeauna termenul de expediere nu a depasit 8 zile, ei bine acum au trecut mai bine de 3 saptamani si inca nimic. Am fost la oficiul postal unde primesc deobicei pachetele dar angajatii de acolo nu m-au putut lamuri cu prea multe iar cu expeditorul nu reusesc sub nicio forma sa iau legatura. Pachetul sunt destul de sigur ca a fost trimis deoarece expeditorul e JDSports si nu o persoana fizica cum se mai intampla in cazul tepelor de pe okazii, deci despre asta nu poate fi vorba.
Totusi deja au trecut 3 saptamani si nu am primit nimic decat gaura din buzunar, in conditiile in care cu expeditorul nu pot lua legatura ce as putea sa fac, la cine as putea apela ca sa vad ce s-a intamplat cu pachetul? s-a pierdut etc. sau daca nu, eventual demersuri in vederea recuperarii banilor. Va multumesc, o zi buna!

2 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Subscriu la cele spuse de regis, in primul rand trebuie sa te convingi ca pachetul a fost expediat, abia apoi poti face demersuri sa vezi ce s-a intamplat cu el, adresandu-te Postei Romane cu o reclamatie. Numai bine!

regis
| regis a răspuns:

De ce esti atat de sigur ca a fost trimis coletul si de ce nu poti lua legatura cu expeditorul? Exista sanse sa nu fi ajuns le ie comanda ta, exista sanse ca ei sa fi gresit ceva in adresa de expediere, exista sansa sa fi amanat pur si simplu expedierea samd. Chiar daca problema este la curier, tot ai nevoie de o informatie de la expeditor: numarul de AWB.