anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am si eu o intrebare in legatura cu facultatile. In momentul de fata, sunt studenta la Facultatea de Litere, anul I, doar ce am terminat primul semestru cu finantare de la buget. As vrea sa stiu daca se poate renunta la aceasta facultate si sa pot sa ma inscriu la academia militara. M-am informat in nenumarate randuri dar raspunsurile sunt vagi si de fiecare data diferite. Ce solutii am? As putea sa renunt si sa platesc anul facultatii? Doamnele de la secretariat spun ca nu.

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti sa renunti dar pentru Academia militara va trebui sa indeplinesti conditiile si sa dai examen de admitere, nu te poti transfera.

| alessia5158 a răspuns:

Nimic nu te poate impiedica sa renunti la facultatea de litere(daca asta iti doresti). Renuntand, nu trebuie sa platesti anul de studii daca, in urma sesiunii de examene, ti-ai pastrat locul bugetat.
Insa, te sfatuiesc sa nu renunti pana ce nu treci hopul admiterii la Academia militara. Admiterea la academie are doua etape : prima, este recrutarea, iar a doua, examenul/concursul de admitere.In fiecare din cele doua etape poti avea nesansa sa fii respinsa! Asadar, termina-ti anul universitar la litere si intre timp incepe demersuile necesare intocmirii dosarului de candidat la academie Prima etapa, recrutarea).

anonim_4396
| anonim_4396 explică: