anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua!
Problema mea ar fi urmatoarea:
Sunt student la o facultate de inginerie, in anul 2. Am beneficiat inca din anul 1 semestrul 2 de bursa de merit pana in momentul de fata, iar acum deja mi-am luat creditele necesare de a promova semestrul si de a-mi continua bursa pe parcursul intregului an.
Datorita unor probleme personale am hotarat sa renunt la facultate. Intrebarea mea este va trebui sa restitui banii de bursa de merit primiti? Am auzit niste zvonuri cum ca voi fi obligat sa le dau banii inapoi, eu mi-am acumulat creditele necesare si am promovat si semestrul acesta, astfel bursa imi va continua pe intregul an, insa vreau sa ma duc la secretariat sa-mi anunt retragerea si sa-mi iau diploma de bacalaureat.
Va rog sa ma lamuriti, chiar sunt intr-o situatie neplacuta, va trebui sa le restitui banii de bursa? Am mai intrebat o data acest lucru si am inteles ca nu are nimeni treaba, bursa fiind luata pe meritul meu, insa de curand am auzit zvonuri care sunt de alta parere.
Multumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| Kogaion a răspuns:

Din cate stiu eu nu, pentru ca bursa de merit, ai luat-o pentru notele bune pe care le-ai avut, nu a fost o bursa de ajutor pentru plata taxelor, sau ceva de genul. Eu iti recomand sa nu renunti la facultate, daca ti-ai acumulat creditele, mai bine stai sa ajungi in anul 3 si atunci "ingheti" anul, ca dupa ce iti rezolvi problemele, incepi facultatea din anul 3 si nu o mai iei de la capat.

| kevin12 a răspuns (pentru Kogaion):

Da... stiu ce spui, insa nu cred ca o fiu in stare sa mai obtin minimul necesar de credite pentru a promova anul... abia am reusit sa promovez semestrul 1
Multumesc pentru raspuns!

| Kogaion a răspuns (pentru kevin12):

Imi pare foarte rau, ca trebuie sa renunti la facultate din cauza unor probleme personale, sper sa tii le rezolvi si sa it continui studiile, mult succes si sa fii sanatos!

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns: