anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De cind a fost mitraliat cismaru, au trecut doua decenii si de atunci avem si noi voie sa ne luam ce masina vrem si fara sa mai asteptam cu anii pina vine comanda. Problema e ca masinile s-au inmultit peste masura, iar strazile au ramas aceleasi. Sau mai bine spus, nici alea nu mai sint aceleasi, pentru ca acum, in lipsa de locuri, masinile sint parcate si pe o parte si pe alta a strazii si automat dispar doua benzi de circulatie. Ba de multe ori vad parcate masini si pe doua rinduri. Noi platim taxe bine mersi, dar parcari nu se fac. De asta avem un trafic infernal si cozi de masini la semafoare pe lungimea unei statii de autobuz, nervi, timp pierdut, nervi, carburant consumat degeaba si iar nervihee hee Asta inseamna ca primarii care nu ne fac parcari ori sint cretini, ori incompetenti, ori mina in mina cu mafia celor care ridica masinile (ca se scot bani girla din afacerea asta), ori ii doare in fund... ori toate la un loc. Solutii s-ar gasi. Se pot face parcari supraetajate si locuri se mai gasesc. Se pot face si parcari subterane. Si mai pot fi prevazute din proiect, parcari la parterul si subsolul noilor cladiri. Solutii se gasesc. Cum dreak fortam scirbele de primari sa construiasca parcari?

Răspuns Câştigător
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Uite dezavantajul de a locui intr-o capitala sufocata de masini!
In spatele blocului meu, de o luna de zile, neamu' lu' Dorel construieste o parcare. De cand se lupta cu ea, iesea o autostrada de la Braila la Timisoara. Dar asta e alta discutie.
Pentru a construi parcarea cu pricina, s-a inceput prin taierea a vreo 10 pomi mari, sanatosi, care erau pe marginea spatiului respectiv, deci nu deranjau cu nimic. OK. S-au taiat pomii, cu exceptia unuia, caruia i-au taiat toate crengile si a ramas un ciot de trunchi, inalt de vreo 10 metri si chel. Buuun. A inceput Dorel sa faca parcarea. Adica, sa aseze PIATRA CUBICA, piatra cu piatra, de o parte si de alta a unei "alei" de pamant. Cum, in urma taierii copacilor au ramas trunchiurile+radacinile, au pus piatra in jurul lor. De ce dracul i-au mai taiat, nu pricep.
Acum, astept cu nerabdare sa vad ce vor face cu "aleea" aia ramasa pe mijloc si in cat timp.
Toata munca asta s-a facut intr-o zona de blocuri pline de oameni saraci, zona in care, cu multa bunavointa, sunt cam 30 de masini. In parcarea cu pricina ar incapea lejer vreo suta.
Solutie: recomand bucurestenilor sa-si parcheze masinile la Braila.

3 răspunsuri:
| Hombre a răspuns:

Nu exista decat o singura solutie, impuscati s-au bagati la puscarie, pentru ca ei fura banii nostri si de aceea consider ca sunt indreptatit sa-mi apar contributia.
@hummer, spui prostii, tot ce s-a facur s-a facut cu banii produsi de oameni si facut de oameni. Intamlarea a facut ca el sa fie seful. Nu mai fiti tampiti si oligrofeni ca tot ceea ce s-a facut ii atribuiti altuia meritul nostru.

| hummer24 a răspuns:

Strazile pe care mergi, magazinele in care intrii, blocul in care stai au fost facute de cizmarwinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hummer, e adevarat. Dar in timp ce el facea strazile astea care acum sint sufocate, in tarile din vest aveai strazi largi si autostrazi.
In timp ce el facea magazine goale, in occident erau magazine, mall-uri, supermarket-uri si nu in ultimul rind, oricine avea dreptul sa-si faca un magazin, nu erau toate de stat.
In timp ce cismaru facea blocurile alea cu apartamente cit cutia de chibrituri (si alea dependente iarna de un sistem de termoficare pagubos si fara contracte individuale pentru agentul termic si apa, ci in sistem pausal, care inseamna sa sufere toti daca nu plateste unul), in occident se construiau zgirie-nori.
In plus, in vest nu mai exista satele din evul mediu, ca aici. Fara sosele asfalate sau macar pietruite. Fara canalizare, cu wc in fundul curtii. Fara apa in casa, cu fintina in capatul strazii. Fara electrificare (mai sint inca sate luminate cu opaitzul).
Pe scurt, in timp ce noi stateam pe loc, altii isi sporeau confortul MINIM.
Totusi, nu asta este subiectul.