| AnaisC a întrebat:

Hello,
Stiti pe cineva sau v-ati aflat in situatia urmatoare;
Sunt studenta la drept in cadrul Unibuc, long story short, in anul 3 am trecut de la taxa la buget. In sem. 2 anul III am luat restanta la procedura penala. Am sustinut examenul saptamana trecuta si am ratat 5-ul la o diferenta de 60 sutimi care o sa ma coste bugetul.
Mentionez ca am media (creditele) de buget, de aici si frustrarea, nu eram la risc cu locul la buget nici daca luam 5 la acest examen.

Asa ca vin la voi si va intreb daca stiti pe cineva sau daca ati fost chiar voi in pozitia de a ajunge/ramane la buget cu o singura restanta?

PS. In regulamentul de reclasificare este specificat ca daca mai raman locuri libere la buget, in functie de medie (credite) se poate intra si cu o restanta dar vreau sa aud o poveste reala din partea voastra daca aveti.

Multumesc.

9 răspunsuri:
| AnaisC explică:

I know. overthinking-ul got the best of me si am ratat niste variante evidente. Exista mentiunea respectiva in procedura de reclasificare, de asta intrebam si pentru ca reclasificarea se face dupa nr de credite si nu medie. De asta eram curioasa daca stie cineva o poveste reala care se aplica acestei chestiuni cu posibilitatea bugetului cu o restanta.

| Sure14 a răspuns (pentru AnaisC):

Eu nu stiu. Si nici nu am auzit sa se fi intamplat la noi la drept (am terminat anul asta). Poate ar fi posibil in cazul generatiei care trece acum in anul 3 ca stii ca au fost mai putini parca.
In fine, din pacate toate listele de reclasificare pe care le poti vedea de la drept unibuc sunt fara persoane cu restante la buget.

| relian a răspuns: