| yAdrian a întrebat:

Daca am avut un accident de masina, usor: nu s-a facut dosar penal, nu s-a cercetat nimic, a fost doar un impact din care a rezultat doar avarierea masinii mele. Nimic grav. A fost un apel la 112, a venit Politia, am avut o sanctiune CONTRAVENTIONALA si atat.
Am trei intrebari:
Apare in cazierul auto asta?
In mod normal, cat costa o asigurare obligatorie a unei masini cu motor sub 2.000 cmc? 20 ani, permis de 2 ani.
Am probleme cu acest mic accident la asigurare?

Dau funda. Fara raspunsuri de prost gust. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| BVRNOUT a răspuns:

Salut,momentan sunt elev, insa iti pot da detaliile necesare.Da, in cazierul auto va aparea. Daca "accidentul" s-a constatat numai cu avarii, nu era obligatoriu sa formezi numarul 112. Tine minte, orice dauza/sanctiune va afecta asigurarea ta.Tin sa precizez ca soferii sub 25 de ani vor fi afectati cel mai mult cu cea mai mare rata de platire. Cele mai mici tarife pentru poliţele RCA le vor plăti posesorii de autoturisme cu o capacitate cilindrica cuprinsă între 1.201 şi 1.400 cmc, cu o vârstă de peste 60 de ani, respectiv 541 de lei pe an. Cele mai mari tarife pentru asigurarea auto obligatorie o vor avea de achitat şoferii cu vârsta sub 25 de ani, care deţin un autoturism cu o capacitate cilindrică a motorului de peste 2.500 cmc, respectiv 3.087 de lei pe an.O seara buna

| yAdrian explică (pentru BVRNOUT):

Din pacate nu am sunat eu la 112, ci oamenii din jur...
Multumesc pentru informatii.

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

1.Sanctiunile contraventionale se inregistreaza in cazierul auto, asa ca se va inregistra si sanctiunea ta. A nu se confunda cazierul auto cu cazierul judiciar.
2.Nu o sa ai probleme la asigurare. Se mareste asigurarea, pe baza de malus, doar atunci cand firma de asigurari trebuie sa despagubeasca pe un alt conducator auto sau pieton pagubit, la un accident auto produs din vina ta.

suntserios
| suntserios a răspuns: