anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, vreau si eu sa intreb, cam cat de "amanuntita" este examinarea medicala din cadrul academiei de politie, pe scurt )) te dezbraca total laughing;-? (intreb pentru ca am auzit ca, controlul barbatilor e mai exigent)

Răspuns Câştigător
| cezar003 a răspuns:

Aia este cea mai mica problema sigur ca te examineaza la pielea goala pentru ca pe vorbe nu se merge, ei cauta sa nu ai ceva anomalii care te impiedica sa-ti desfasori activitatea gen: platfus, scolioza sau alte obstructionari genetice
Iar pe cale etica sa nu ai tatuaje, verigi prin sfarcuri, bilute si alte chestii
Grav este ca acolo te examineaza femei si sunt vreo 4 in incapere

| Andrei277 a răspuns (pentru cezar003):

Oh deci dezbracare totala, am inteles mersi, din cate stiu sunt si medici barbati care examineaza

| cezar003 a răspuns (pentru Andrei277):

Este un consult medical sunt profesionisti, nu ai de ce sa te jenezi.La fel ma temeam si eu de consultul medical de la recrutare in armata dar cand vezi seriozitatea lor, treci peste orce bariere pudice

| Andrei277 a răspuns (pentru cezar003):

Nu cred, ca ma accepta oricum pentru ca, am miopie de (-5), chiar daca am lentile de contact (pot sa ascund asta estetic, dar actele nu mint laughing ) dar cred ca o sa ma respinga. ca este destul de mare, ce crezi? Se uita sa nu ai de exemplu, piercinguri/inele etc prin penis sau ceva malformatii? (conteaza daca esti circumscris sau nu?), astea sunt ultimele intrebari si te-am lasat laughing

| cezar003 a răspuns (pentru Andrei277):

Nu te teme ca nu penisul ii intereseaza, iar la deschilotata ajungi abia daca treci examenul oftalmologic

| cezar003 a răspuns (pentru cezar003):

Cat despre dioptrii...nu ai mai vazut politisti cu ochelari? poate i-ti da o functie de birou

| cezar003 a răspuns (pentru Andrei277):