| myky16 a întrebat:

Ce credeti despre trupa black veil brides?
Vreau niste pareri:*:*:*

Răspuns Câştigător
| eXtream46 a răspuns:

Hooo cei care o zis ca nu le place BvB! Este super formatia adica mai nou in 2011(ar mai si si 2010 in care e bun)tobosaru e super si cei 2 chitaristi la fel si de Andy are o voce destul de buna si sa stiti nu el are vocea hardcore, o are Jinxx(unul dintre chitaristi)deci pentru mine este LIKE

14 răspunsuri:
| Dumnezău a răspuns:

Slabi, da' slabi rau! Linii melodice banale, pe care le poate face cam oricine are vreo 3-4 ani de chitara la activ, versuri slabe, vocea lui Andy n-are absolut nicio treaba cu metalcore-ul si screamo-ul, ar merge mai bine pe un pop-dance sau ceva de genul, cu alt solist ar fi acceptabila trupa, dar, per total, sunt cam amatori.

| Sἶrenἶa a răspuns:

thumbs down Is niste animale emo. Huuuaaa!

| itscloudyoutside a răspuns:

Mie chiar mi-ar plăcea trupa asta dacă ar avea alt vocalist... O fi Andy freakin' hot, dar nu-mi place deloc vocea lui. Cu screamo-ul se descurcă destul de bine, dar la capitolul cântat stă cam prost.

| wforweirdo a răspuns:

Nu îmi place deloc trupa asta. Chiar nu sunt pe gustul meu şi sunt mai emo, aşa mi se par mie. Şi îmi aduc aminte de Tokio Hotel, care sunt iarăşi, jeguri. Plus că au fani idioţi(99, 9% din ei) care în afară de BVB, BTF, MIW, BFMV, Attack attack şi alte trupe din astea, nu ştiu nimic. Ba chiar mă certam cu una că era un festival, şi scria pe afiş ce trupe vor fi. Şi era ceva gen "Anthrax, Slayer..." şi dupa aia pe la sfârşit "BVB" şi trupe din astea. Şi fufa asta a început să comenteze că Anthrax şi Slayer sunt de căcat şi nu merită să cânte la festival, că BVB ar fi trebuit să fie pe primul loc. Copii proşti, mie mi-ar fi ruşine cu aşa fani.

| Wolfszeitt a răspuns: