| Anonym1222 a întrebat:


Ce gen de chitara se foloseste pentru genul metal?
Care sunt cele mai buna?

21 răspunsuri:
| Thunderstruck a răspuns:

Amu Gigele, sa-ti zic eu ceva, amplificatorul, cablul si pedalele sunt de 100 de ori mai importante decat chitara, de fapt, poti sa canti si pe un reghin de 100 de lei, daca ai amp, cabluri si pedale de calitate, o sa ai un sunet de milioane.Dar daca tu intrebasi de chitare, cele mai folosite chitare sunt cele cu doze humbucker (H-H, H-S-H, H-S etc.), dar daca ai amplificator cu gain urias, si pedala de distorsiune calumea, poti sa canti metal si pe chitare cu doze single coil, desigur, ecranate pentru a nu avea zgomot de fond mai mare ca zgomotul care-l produce chitara. Orienteaza-te spre chitare cu doze cu output mare.

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Pai eu ma refer la electrica sau bass...deci vreau sa sune ca melodiile drowning pool....am crezut
sunt incepator si vreau sa imi cumapr o chitara dar vreau ceva sa sune mai bine ca http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Zle60D_KQc
deci vreau ceva sa sune ca in melodiile drowning pool (bodies, children of the gun etc)...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://www.thomann.de/ro/index.html
Eu de aici mi-am luat chitara, amp, etc. la set
Gasesti de toate in materie de muzica, fie ca e rock, jazz, sau mai stiu eu ce
Eu mi-am luat setul asta
http://www.thomann.de/ro/epiphone_lp_special_i_ltded_wb_bundle.htm

| Thunderstruck a răspuns (pentru anonim_4396):