| Anonym1222 a întrebat:


Ce gen de chitara se foloseste pentru genul metal?
Care sunt cele mai buna?

21 răspunsuri:
| Thunderstruck a răspuns:

Amu Gigele, sa-ti zic eu ceva, amplificatorul, cablul si pedalele sunt de 100 de ori mai importante decat chitara, de fapt, poti sa canti si pe un reghin de 100 de lei, daca ai amp, cabluri si pedale de calitate, o sa ai un sunet de milioane.Dar daca tu intrebasi de chitare, cele mai folosite chitare sunt cele cu doze humbucker (H-H, H-S-H, H-S etc.), dar daca ai amplificator cu gain urias, si pedala de distorsiune calumea, poti sa canti metal si pe chitare cu doze single coil, desigur, ecranate pentru a nu avea zgomot de fond mai mare ca zgomotul care-l produce chitara. Orienteaza-te spre chitare cu doze cu output mare.

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Pai eu ma refer la electrica sau bass...deci vreau sa sune ca melodiile drowning pool....am crezut
sunt incepator si vreau sa imi cumapr o chitara dar vreau ceva sa sune mai bine ca http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4Zle60D_KQc
deci vreau ceva sa sune ca in melodiile drowning pool (bodies, children of the gun etc)...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://www.thomann.de/ro/index.html
Eu de aici mi-am luat chitara, amp, etc. la set
Gasesti de toate in materie de muzica, fie ca e rock, jazz, sau mai stiu eu ce
Eu mi-am luat setul asta
http://www.thomann.de/ro/epiphone_lp_special_i_ltded_wb_bundle.htm

| Thunderstruck a răspuns (pentru anonim_4396):

Eu nu inteleg ceva, sa-ti zic si ce.Deci, setul ala e praf si pulbere, nu neaparat din cauza chitarei, ci din cauza amplificatorului. Spun asta din proprie experienta, am cantat si eu pe unul ca el, sau aproximativ la fel, si n-are treaba cu amplificarea, mai bine il folosesti ca masuta.Si chitra la fel, probabil are niste doze extrem de zgomotoase, care sigur nu sunt ecranate si iese un sunet...Si asta nu-i partea rea neaparat, dar mai trebuie sa dai si 30 de euro pe transport.Ce-i drept, pentru pretul pe care-l scoti, aproape ca merita, dar decat sa le arunci dupa pe geam, mai bine le la lasi in magazin. Adica pentru 200 de euro cat oferi, e aproape bine ce primesti, dar mai bine mai bagi 100 de euro si iei ceva pe care se poate canta.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Thunderstruck):

Ideea e ca sunt incepatoare.Si aveam un buget de 1000 lei, deci am vorbit cu cineva in domeniu, si mi-a recomandat setul ala
Oricum, pana invat eu sa cant mai serios imi iau o chitara mai buna
Dar daca ai arunca o privire pe acolo, cam ce set ar fi mai bun?

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Deci....sa inteleg ca nu conteaza chitara ci amplificatorul?

la chitara bass sau electrica se canta metal?

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Si pot invata la 13 ani, nu?

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Si desteapta si talentata!

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dubla amenintare! Mai ramane sa fii si frumoasa si vei fi tripla amenintare! Dar asta nu am de unde sa stiu!

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Woooow,stai usor.Cum spuneam, am inceput acum 1-2 ani. Deci talentata nu prea as fi
Dupa cum spun 75% din colegii mei, nici frumoasa nu sunt. Si deci nu sunt nici macar o amenintare

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Desteapta esti sunt sigur! Talentata "nu prea" adica esti! Si 75% din colegii tai poate nu stiu ce inseamna o fata frumoasa! Am zis poate eu nu stiu cum arati! Ma rog esti si MODESTA! Deci acum esti tripla amenintare..La frumoasa s-ar adaug vatrupla amenintare!

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

In fine dupa cat am vorbit cu tine mi-am dat seama de un lucru! Ca esti foarte frumoasa pe "interior"ceea ce este mai important decat frumusetea exterioara!

| Thunderstruck a răspuns (pentru Anonym1222):

Chiar daca incurajez pe toti cei care vor sa cante metal, sa-si ia chitara electrica, vad ca tu chiar nu stii nimic, asa ca mai bine iti iei una acustica, pana mai citesti, te documentezi etc.

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Mdea ma documentez...

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Dar vreau sa stiu daca la 13 ani pot invata sa cant...si daca da cam cat ar dura... oricum iau o chitara electrica si invat sa cant la ea.cea acustica mdea nu cred ca se canta rock la eabig grin

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Deci nu am mai cantat la chitara pana acum.happypot incepe direct cu una electrica?

| Thunderstruck a răspuns (pentru Anonym1222):

Poti incepe direct cu una electrica, si cat despre invatat, poti invata si la 100 de ani.

| Anonym1222 explică (pentru Thunderstruck):

Multumesc..vad ca tu esti expert
predai?

| Thunderstruck a răspuns (pentru Anonym1222):

N-ai pentru ce, si nu sunt nici expert si nici nu predau.

| Exorcist a răspuns:

Se folosesc in mod special chitarile electrice si chitarile bass

| Thunderstruck a răspuns (pentru Exorcist):

Chitarele*.No, bun raspuns, cred ca l-ai lamurit.