| SaveTheNature a întrebat:

Daca maine s-ar arata Dumnezeu, si ar dovedi ca este Dumnezeu, ti-ar parea rau ca ai fost ateu si ca ai gresit?
Sau cum ar fi acel moment pentru tine?

61 răspunsuri:
| Inferno a răspuns:

Democratia,mai exact pluralismul valorilor, imi permite sa am ce convingere religioasa vreau. Asa ca eu ce trebuia sa fac?
Daca oamenii au alte reguli decat cele divine doar nu trebuie sa le incalc, nu?

| RAY a răspuns:

Nu, din contra e resposabilitatea lui sa se arate nu a mea sa cred in ceva fara sa pot percepe intr-un mod, in plus sunt convins 100% ca nu se va dovedi niciodata ca exista dumnezeii, este imposibil ca din nimic sa apara zeii care creaza universul, de ce spui ti-ar parea rau ca ai fost ateu si ca ai gresit? voi crestini nu gresiti? dupa afirmatia ta rezulta ca cei care cred in dumnezeu sunt sfinti ei nu gresesc, cu ce gresim noi ca nu regasim zeii in logica, ratiunea noastra?
uite eu isi propun mergem impreuna la un crestin care e bogat si face ce a spus isus in cap 5, 6 voi crede ca chiar omul ala crede, dar atata timp cat voi doar credeti si atat de ce sa imi para rau?

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Pai eu crezand in Dumnezeu, recunosc ca sunt pacatos, si imi si pare rau de pacatele mele.
Pentru un ateu pacatul nu reprezinta nimic. Si nu cred ca un ateu are mustrari de constiinta daca este burlac si se culca cu cate o femeie in fiecare zi. Sau unui ateu de ex nu ii pare rau daca minte un necunoscut.
Am vrut sa-mi dovedesc un lucru mie- si anume faptul ca ateii sunt mult prea orbi si orgoliosi ca sa-si recunoasca si greselile, in fata lui Dumnezeu, in cazul in care s-ar arata, si de aici trag concluzia ca iadul chiar are un scop. Astfel de oameni, nu au cum sa fie buni.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Ba mustrari de constinta avem cu toti, cunosc un caz de crima unde criminalu tia recunoscut crima, vrei sa spui ca ateii sunt imorali? de unde sti ca ateii sunt imorali si voi mai morali poti dovedi asta? cred ca fiecare ateu evolueaza prin greselile care le face si incerca sa le numai faca, referitor la pacate exista legea care e valabila pentru toti

| Mădă0611 a răspuns (pentru SaveTheNature):

Observ ca esti credincios, mare. Erai asa si inainte sa devii tata? Inainte sa afli ca o sa devii.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Bine atunci explicami de ce in Romania nu-i pace? tara e plina de crestini

| Alphawolf a răspuns (pentru SaveTheNature):

"Si nu cred ca un ateu are mustrari de constiinta daca este burlac si se culca cu cate o femeie in fiecare zi."
Poti sa ne argumentezi ca nu e bine, sau imoral?
"Sau unui ateu de ex nu ii pare rau daca minte un necunoscut."
Cred ca stii ca sunt cazuri in care este necesara minciuna.

| EJxJtK a răspuns (pentru RAY):

N-a vrut sa zica chiar asa,ca pana la urma,toti oamenii gresesc. Faza e ca,intr-un fel,noi(crestinii) suntem mai "norocosi" fata de voi(ateii). Daca crezi in Dumnezeu,atunci cand mori,daca El exista,ai o sansa de a ajunge in Rai,dar daca nu exista,pur si simplu mori. Insa daca as fi ateu si as muri, sa zicem ca nu exista Dumnezeu, la fel, pur si simplu as muri, dar daca exista...nu sunt asa multe sansa de ajungere in Rai. Asa ca nu pierdeti nimic fiind crestini.

| GRs a răspuns (pentru EJxJtK):

Ce ai spus se poate aplica si altor zei, nu doar lui Dumnezeu.

| RAY a răspuns (pentru EJxJtK):

De ce sa cred in fantezi cand pot crede in ratiune

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Nu exista nici o lege sa te opreasca de la perversiuni. Sau de la homosexualism. Insa."Legea autodistrugerii" si-a spus cuvantul. Bolile sexuale sunt din ce in ce mai multe. Constitutia nu te opreste sa-ti faci tie rau. Insa cele 10 porunci da.

| SaveTheNature explică (pentru Mădă0611):

De fapt sunt cu mult mai pacatos decat eram inainte. Vitregiile vietii, oamenii rai cu care intru in contact, in viata de adult, ma fac sa cad mai usor in pacat.
Pana pe la vreo 18 ani, mergeam zilnic la biserica. Aveam grija sa nu jignesc pe nimeni, sa iubesc pe toata lumea.Deci am fost cu mult mai nepacatos decat acum.Si era atat de bine.Insa ma rog sa ma ajute Dumnezeu sa pacatuiesc cat mai putin.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Deci acum ma faci gay incredibil

| RAY a răspuns:

2 nu inseamna ca daca crezi in existenta lui x trebuie sai fi sclav pe viata, adica mi se pare aiurea ti-a dat o viata ca sai fi sclav toata viata, sa te rogi lui, sa te inchini lui, sasi pierzi timpul, viata pentru el, practic a creat sclavi care sal serveasca, un zeu adevarat nu are nevoie de sclavi, rugaciuni etc aprecieaza omul dupa faptele facute nu pupaturi de moaste

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Dumnezeu nu vrea sa fii sclav. Vrea doar sa-ti deschizi inima.Sa-l iubesti asa cum stii. Si sa respecti 10 porunci folositoare tot tie si nu Lui. Sa-ti iubesti aproapele, tot spre binele tau.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Daca nuk iubesti te va arde vesnic in iad, ce iubire e si asta eu stiam ca iubirea se castiga

| LegionarulRoman a răspuns (pentru SaveTheNature):

Cele 10 porunci au cazut in NT,deorece acestea au devenit logice, luandu-le fata, legea iubirii, legile firii, propovaduite de Iisus Hristos.

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Nu te arde Dumnezeu. El iti intinde mana in fiecare zi. Dar daca tu refuzi ajutorul. Tu esti constient 100% ca El nu exista. Atunci inseamna ca iti "asumi" iadul".
Nu uita de liberul arbitru.
Nu Dumnezeu separa oamenii in doua. Ei insusi se separa.
Cat despre mustrarile de constiinta. E normal ca multi sa aiba mustrari de constiinta, chiar daca nu cred in Dumnezeu, pentru ca au insuflate in ei,simtemintele binelui si raului.
Eu ti-am spus, Biblia, si credinta nu face rau, ci face bine omenirii.
Si te rog sa nu-mi dai exemple din istorie, in care niste oameni -crestini, musulmani sau ce-or mai fi ei, au gresit, sau s-au folosit de scrierile sfinte incalcand poruncile Lui CLARE! una dintre ele.Sa nu ucizi!(deci poti s-o termini cu inchizitia, cruiadele si tot ce mai vrei tu).
Ti-am mai spus parca.
Imagineaza-ti ca pe planeta absolut toata lumea respecta cele 10 porunci, si gandeste-te daca ar mai fi posibile razboaie, crime, violuri, minciuna, tradari, inselaciuni etc. Ar fi un basm.
Dar in contextul actual e greu sa te gandesti la asa ceva. Mult prea greu. Pentru ca omenirea nu mai percepe conceptia de "bine" de " pace.
Si in jur e o invrajbire continua.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Cum nu te arde dumnezeu, ce vrajeala ai in tine, nu voi spuneti ca cine nu e crestin intra in iad, chiar isus spune cine nu e cu mine e impotriva mea, eu sunt convins ca nu exista dumnezeu, iad, nu incepe cu amenitari nu ma impresionezi sa stii

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Banuiesc ca in viziunea ta, credinciosii sunt niste naivi, care "pun botu" la basmele din Biblie, si care cred intr-un personaj imaginar numit Dumnezeu.
Te-ai intrebat de ce totusi, exista oameni, care cunosc perfect Istoria religiilor, si chiar si teoria evolutionista, genetica, stiinta in general aleg totusi sa creada in acele" basme"? Te-ai intrebat?
De ce preotii catolici aleg sa traiasca fara sotii, o viata intreaga (intocmai cum a facut Isus). Si aici intra si cardinalii, si Papa, care probabil ai auzit si tu, sunt foarte scoliti, stiu 5 6 limbi straine. Biblia, si chiar Coranul, si toata Istoria religiilor etc.
Spune-mi te rog ce te-ar face pe tine, ce te-ar convinge pe tine atat de bine, sa renunti toata viata la sex?
Probabil nici toti banii din lume nu te-ar face sa renunti total la sex.
Dar vezi tu? cat sacrificiu pentru credinta?

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Am spus eu ca crestini sunt niste naivi?
nu-mi pasa cum sunt crestini, mie imi pasa de mine nu de alti, nu judec eu pe nimeni ca asa am fost eduucat acasa

Te-ai intrebat de ce totusi, exista oameni, care cunosc perfect Istoria religiilor, si chiar si teoria evolutionista, genetica, stiinta in general aleg totusi sa creada in acele" basme"? Te-ai intrebat?
nu am cunoscut asemenea persoane care stiu perfect istoria religiilor si evolutia, big bang si sa fie crestin, in scimb cunosc multi ateii care au participat la olimpiada de religie, intr-un studiu se arata clar ca ateii stiu mai multa religie decat crestini, daca oprim 10 ateii si 10 crestini pe strada facem pariu ca ateii cunosc foarte bine cam toata biblia?
De ce preotii catolici aleg sa traiasca fara sotii, o viata intreaga (intocmai cum a facut Isus). Si aici intra si cardinalii, si Papa, care probabil ai auzit si tu, sunt foarte scoliti, stiu 5 6 limbi straine. Biblia, si chiar Coranul, si toata Istoria religiilor etc.
pedofili catolici da am auzit de ei, cunosc 5, 6 limbi si eu ce sa le fac, vaticanul = cea mai bogata institutie chiar ca reprezinta pe isus asa e, isi reamintesc ca isus traia in saracie lucie in pustiu dar cui i pasa de el nu
Spune-mi te rog ce te-ar face pe tine, ce te-ar convinge pe tine atat de bine, sa renunti toata viata la sex?
cred ca sida
ciodat nici in prezent nu fac sex, deci as putea, nu-i nimic au facut ei sex cu copii in loc de femeii

| SaveTheNature explică (pentru RAY):

Tu nu cunosti oameni scoliti si credinciosi in acelasi timp Insa cunosti atei care cunosc Biblia foarte bine.
De ce vezi numai ce vrei tu?
Ba mai mult, iti spun ca sunt foarte multi oameni care au donat intraga avere, pentru a trece la credinta. Nu ii obliga nimeni sa o doneze pe toata, dar vezi tu, pentru ei dragostea de Dumnezeu era mai mare decat orice.
La fel se intampla si cu acei preoti care traiesc in celibat, si renunta la sex pentru toata viata.
Au bani? La ce le folosesc banii respectivi daca nu pot avea femei? daca nu pot frecventa cluburi de fite, droguri, si toate apucaturile oamenilor cu bani.
Practic nu ai o explicatie concreta.
Nu sunt de acord cu bogatias nici eu sincer sa fiu. Nu-i gasesc nici o explicatie, cel putin pana in moment. Dar mi-ar fi aproape imposibil sa fiu celibatar recunosc.

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Tu nu cunosti oameni scoliti si credinciosi in acelasi timp Insa cunosti atei care cunosc Biblia foarte bine.

iar afirmi ceva fara ca eu sa fi spus asa ceva, mai minti mult sa stiu?

da cunosc persoane cu facultate si care sunt crestini, dar am cunoscut personal ateu olimpic la religie

Ba mai mult, iti spun ca sunt foarte multi oameni care au donat intraga avere, pentru a trece la credinta.

asta am auzit si eu la istorie pentru iertarea pacatelor

deci eu sunt un drogat care merge in cluburi
auzi tu vrei ignor?

| RAY a răspuns (pentru SaveTheNature):

Sa stii sa ai ignor, pe mine nu ma jigneste nimeni, bye cultiveazate si mai vb

| Mădă0611 a răspuns:

Daca exista ceva supranatural, sunt 100% sigura ca nu e niciunul din zeii vostri. Oricum, n-am de ce sa ma tem, pentru ca, spre mirarea voastra, nu sunt "pacatoasa", sufar de empatie, ca nu il venerez? eh, daca ar fi corect, n-ar fi ceva de condamnat.

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Ramai clipa

| M25M a răspuns:

Stai putin : "ti-ar parea rau ca ai fost ateu si ca ai gresit" - cu ce greseste un om daca este ateu? Este o crima sa fii ateu?
In fine, as incepe sa cred in el de vreme ce mi s-a aratat.

| Alphawolf a răspuns:

Nu mi-ar parea rau ca am fost ateu, eu nu vad nici-un motiv pentru care ar trebui sa-mi para rau ca am fost ateu. Poti sa-mi spui tu un motiv? Spui ca am "gresit", la ce te referi? Din lipsa de dovezi sau argumente eu nu pot fi acuzat.

| Zenit313 a răspuns:

Daca Dumnezeu ar exista nu m-ar pedepsii pentru pentru ca este mult prea superior pentru asta.
Daca Dumnezeul din Biblie ar fi real, l-as scuipa si injura si executa pentru crime aduse impotriva umanitatii.

| ReiVaN a răspuns (pentru Zenit313):

A omorat Dumnezeu oameni?
Asta e deja penibila, spune frate de religie, de biserici ca au omorat oameni. Dar eu n-am auzit sa fii omorat Dumnezeu oameni

| Zenit313 a răspuns (pentru ReiVaN):

Inseamna ca tu nu ai citit Biblia laughing

| ReiVaN a răspuns (pentru Zenit313):

Nu dar tu daca ai citit-o recomanda-mi versete in care scrie ca Dumnezeu a facu "crime impotriva umanitatii"

| Zenit313 a răspuns (pentru ReiVaN):

Dovada Clara ca esti incult, ignorant si arogant laughing
Pune mana si citeste mai bine cartea ta SF.

Omorati oamenii care nu asculta de preoti!

Deuteronom 17:12~
"Omul care, din mîndrie, nu va asculta de preotul pus acolo ca sa slujeasca Domnului, Dumnezeului tau, sau care nu va asculta de judecator, omul acela sa fie pedepsit cu moartea. Sa scoti astfel raul din mijlocul lui Israel"

Omorati ateii:

2 Cronici 15:13~
13si oricine nu cauta pe Domnul, Dumnezeul lui Israel, trebuia omorît, fie mic fie mare, fie barbat fie femeie.

Omorati vrajitoarele!

Exod 22:18~
"Pe vrajitoare sa n'o lasi sa traiasca."


Omorati femeile care nu sunt virgine in ziua nuntii Deuteronom

22:20-21~
20Dar daca faptul este adevarat, daca fata nu s-a gasit fecioara,
21sa scoata pe fata la usa casei tatalui ei; sa fie ucisa cu pietre de oamenii din cetate, si sa moara, pentru ca a savîrsit o miselie în Israel, curvind în casa tatalui ei. Sa curati astfel raul din mijlocul tau.

Persoanele de alta religie sa fie omorate fara mila.

Exodu 22:20~
"20Cine aduce jertfe altor dumnezei decît Domnului singur, sa fie nimicit cu desavîrsire."

Omorati un oras intreg daca ati auzit ca exista necredinciosi in el chiar si animalele lor si distrugeti tot ce va iese in cale

Deuteronom 13 :13-16~
13,,Niste oameni rai au iesit din mijlocul tau, si au amagit pe locuitorii din cetatea lor zicînd:, Haidem si sa slujim altor dumnezei!`` -dumnezei pe cari tu nu -i cunosti
14sa faci cercetari, sa cauti si sa întrebi cu deamanuntul. Daca este adevarat, daca lucrul este întemeiat, daca urîciunea aceasta a fost facuta în mijlocul tau,
15atunci sa treci prin ascutisul sabiei pe locuitorii din cetatea aceea, s'o nimicesti cu desavîrsire împreuna cu tot ce va fi în ea, si sa -i treci chiar si vitele prin ascutisul sabiei.
16Sa strîngi toata prada în mijlocul pietei, si sa arzi de tot cu foc cetatea si toata prada ei, înaintea Domnului, Dumnezeului tau: sa ramîna pentru totdeauna un morman de darîmaturi, si nici o data sa nu fie zidita din nou.

Omorati homosexualii:

Levitic 20:13~
"Daca un om se culca cu un om cum se culca cineva cu o femeie, amîndoi au facut un lucru scîrbos; sa fie pedepsiti cu moartea, sîngele lor sa cada asupra lor."

Omorati pe cei care se ocupa cu ghicitul (magie, horoscop, spiritism, etc)

Levitic 20:27~
"Dar daca un om sau o femeie cheama duhul unui mort, sau se îndeletniceste cu ghicirea, sa fie pedepsiti cu moartea; sa -i ucideti cu pietre: sîngele lor sa cada asupra lor.``

Pedeapsa cu moarte pentru cei care isi jignesc sau blesteama parintii

,, Levitic 20:9~
"Daca un om oarecare blastama pe tatal sau sau pe mama sa, sa fie pedepsit cu moartea; a blestemat pe tatal sau sau pe mama sa: sîngele lui sa cada asupra lui".

Pedeapsa cu moarte pentru femeile care isi inseala barbatii.

Levitic 20:10~
Daca un om preacurveste cu o femeie maritata, daca preacurveste cu nevasta aproapelui sau, omul acela si femeia aceea preacurvari sa fie pedepsiti cu moartea.

Fetele preotilor care curvesc sa fie arse pe rug.

Levetic 21:9~
"9Daca fata unui preot se necinsteste curvind, necinsteste pe tatal ei: sa fie arsa în foc."

Preotii altor religii sunt cel mai mare dusman al lui Dumnezeu, sa fie omorati fara mila :

Zaharia 13:3~
2În ziua aceea-zice Domnul ostirilor-voi stîrpi din tara numele idolilor, ca nimeni sa nu-si mai aduca aminte de ei; voi scoate de asemenea din tara pe proorocii mincinosi si duhul necurat.
3Si daca va mai prooroci cineva, atunci, tatal sau si mama sa, însisi parintii lui, îi vor zice:...Tu nu vei trai, caci ai spus minciuni în Numele Domnului...; si tatal sau si mama sa, cei cari l-au nascut, îl vor strapunge, cînd va prooroci.
Deuteronom 13:1-5~
1Daca se va ridica în mijlocul tau un prooroc sau un visator de vise care-ti va vesti un semn sau o minune,
2si se va împlini semnul sau minunea aceea de care ti -a vorbit el zicînd:,, Haidem dupa alti dumnezei``, -dumnezei pe cari tu nu -i cunosti, -,, si sa le slujim``!
3sa n'asculti cuvintele acelui prooroc sau visator de vise, caci Domnul, Dumnezeul vostru, va pune la încercare ca sa stie daca iubiti pe Domnul, Dumnezeul vostru, din toata inima voastra si din tot sufletul vostru.
4Voi sa mergeti dupa Domnul, Dumnezeul vostru, si de El sa va temeti; poruncile Lui sa le paziti; de glasul Lui sa ascultati; Lui sa -I slujiti, si de El sa va alipiti.
5Proorocul sau visatorul acela de vise sa fie pedepsit cu moartea, caci a vorbit de rasvratire împotriva Domnului, Dumnezeului vostru, care v'a scos din tara Egiptului si v'a izbavit din casa robiei, si a voit sa te abata dela calea în care ti -a poruncit Domnul, Dumnezeul tau, sa umbli. Sa scoti astfel raul din mijlocul tau.
deuteronom 18:20-22~
20Dar proorocul care va avea îndrasneala sa spuna în Numele Meu un cuvînt pe care nu -i voi porunci sa -l spuna, sau care va vorbi în numele altor dumnezei, proorocul acela sa fie pedepsit cu moartea.``
21Poate ca vei zice în inima ta:,, Cum vom cunoaste cuvîntul pe care nu -l va spune Domnul?``
22Cînd ceeace va spune proorocul acela în Numele Domnului nu va avea loc si nu se va întîmpla, va fi un cuvînt pe care nu l -a spus Domnul. Proorocul acela l -a spus din îndrasneala: sa n'ai teama de el.

Omorati pe cei care sunt de alte religii

Deuteronomy 13:7-12 ~
7dintre dumnezeii popoarelor cari va înconjoara, lînga tine sau departe de tine, dela o margine a pamîntului pana la cealalta-
8sa nu te învoiesti si sa nu -l asculti; sa n'arunci spre el o privire de mila, sa nu -l cruti, si sa nu -l ascunzi.
9Ci sa -l omori; întai mîna ta sa se ridice asupra lui ca sa -l omoare, si apoi mîna întregului popor;
10sa -l ucizi cu pietre, si sa moara, pentru ca a cautat sa te abata dela Domnul, Dumnezeul tau, care te -a scos din tara Egiptului, din casa robiei.
11Sa se faca asa, pentru ca tot Israelul sa auda si sa se teama, si sa nu se mai savîrseasca o fapta asa de nelegiuita în mijlocul tau.
Deuteronom 17:2-5~
2Se va gasi poate în mijlocul tau, într'una din cetatile pe cari ti le da Domnul, Dumnezeul tau, un barbat sau o femeie care sa faca ce este rau înaintea Domnului, Dumnezeului tau, si care sa calce legamîntul Lui;
3care sa mearga dupa alti dumnezei ca sa le slujeasca si sa se închine înaintea lor, dupa soare, luna sau toata ostirea cerurilor, asa cum eu n'am poruncit.
4De îndata ce vei lua cunostinta si vei afla lucrul acesta, sa faci cercetari amanuntite. Daca lucrul este adevarat, daca faptul este întemeiat, daca urîciunea aceasta a fost savîrsita în Israel,
5atunci sa aduci la portile cetatii tale pe barbatul sau femeia care va fi vinovat de aceasta fapta rea, si sa ucizi cu pietre sau sa pedepsesti cu moartea pe barbatul acela sau pe femeia aceea.

Omorati pe cei care aduc ofense lui Dumnezeu.

Levitic 24:10-16~
10Fiul unei femei israelite si al unui barbat egiptean, venind în mijlocul copiilor lui Israel, s-a certat în tabara cu un barbat israelit.
11Fiul femeii israelite a hulit si a blestemat Numele lui Dumnezeu. L-au adus la Moise. Mama-sa se numea Selomit, fata lui Dibri, din semintia lui Dan.
12L-au aruncat în temnita, pîna va spune Moise ce va porunci Domnul.
13Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
14,, Scoate din tabara pe cel ce a hulit; toti ceice l-au auzit, sa-si puna mînile pe capul lui, si toata adunarea sa -l ucida cu pietre.
15Sa vorbesti copiilor lui Israel, si sa le spui:, Oricine va blestema pe Dumnezeul lui, îsi va lua pedeapsa pentru pacatul lui.
16Cine va blestema Numele Domnului, va fi pedepsit cu moartea: toata adunarea sa -l ucida cu pietre. Fie strain, fie bastinas, sa moara, pentru ca a hulit Numele lui Dumnezeu.

Moarte pentru blasfemie!

Levitic 24:14-16~
14,,Scoate din tabara pe cel ce a hulit; toti ceice l-au auzit, sa-si puna mînile pe capul lui, si toata adunarea sa -l ucida cu pietre.
15Sa vorbesti copiilor lui Israel, si sa le spui:, Oricine va blestema pe Dumnezeul lui, îsi va lua pedeapsa pentru pacatul lui.
16Cine va blestema Numele Domnului, va fi pedepsit cu moartea: toata adunarea sa -l ucida cu pietre. Fie strain, fie bastinas, sa moara, pentru ca a hulit Numele lui Dumnezeu.

Cei care nu respecta doctrinele bibliei sunt demni de moarte.

Roman 1:24 32 ~
24De aceea, Dumnezeu i -a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca îsi necinstesc singuri trupurile;
25caci au schimbat în minciuna adevarul lui Dumnezeu, si au slujit si s'au închinat fapturii în locul Facatorului, care este binecuvîntat în veci! Amin.
26Din pricina aceasta, Dumnezeu i -a lasat în voia unor patimi scîrboase; caci femeile lor au schimbat întrebuintarea fireasca a lor într'una care este împotriva firii;
27tot astfel si barbatii, au parasit întrebuintarea fireasca a femeii, s'au aprins în poftele lor unii pentru altii, au savîrsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scîrboase, si au primit în ei însisi plata cuvenita pentru ratacirea lor.
28Fiindca n'au cautat sa pastreze pe Dumnezeu în cunostinta lor, Dumnezeu i -a lasat în voia mintii lor blestemate, ca sa faca lucruri neîngaduite.
29Astfel au ajuns plini de ori ce fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de înselaciune, de porniri rautacioase; sînt soptitori,
30bîrfitori, urîtori de Dumnezeu, obraznici, trufasi, laudarosi, nascocitori de rele, neascultatori de parinti,
31fara pricepere, calcatori de cuvînt, fara dragoste fireasca, neînduplecati, fara mila.
32Si, macar ca stiu hotarîrea lui Dumnezeu, ca cei ce fac asemenea lucruri, sînt vrednici de moarte, totus, ei nu numai ca le fac, dar si gasesc de buni pe cei ce le fac.

Persoanle care vor sa afle date despre recensamantul populatiei sa fie omorate.

Numeri 1:48-51~
48Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
49,, Sa nu faci numaratoarea semintiei lui Levi, si sa nu -i numeri capetele în mijlocul celorlalti copii ai lui Israel.
50Da în grija Levitilor cortul întîlnirii, toate uneltele lui si tot ce tine de el. Ei vor duce cortul si toate uneltele lui, vor face slujba în el, si vor tabarî în jurul cortului.
51Cînd va porni cortul, Levitii sa -l desfaca; si cînd se va opri cortul, Levitii sa -l întinda; iar strainul care se va apropia de el, sa fie pedepsit cu moartea.

Cei care lucreaza in ziua sabatului sa fie omorati.

Exod 31: 12-15~
12Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
13,, Vorbeste copiilor lui Israel, si spune-le:, Sa nu care cumva sa nu tineti sabatele Mele, caci acesta va fi între Mine si voi, si urmasii vostri, un semn dupa care se va cunoaste ca Eu sînt Domnul, care va sfintesc.
14Sa tineti Sabatul, caci el va fi pentru voi ceva sfînt. Cine îl va calca, va fi pedepsit cu moartea; cine va face vreo lucrare în ziua aceasta, va fi nimicit din mijlocul poporului sau.
15Sa lucrezi sase zile; dar a saptea este Sabatul, ziua de odihna, închinata Domnului. Cine va face vreo lucrare în ziua Sabatului, va fi pedepsit cu moartea.

Sper ca acum taci din gura si recunosti ca NU ai dreptate.

| dracu14 a răspuns:

Nu mi-ar parea rau, nu ma injosesc in fata nimanui, nu-mi pasa daca ar fi dumnezeu tot un gunoi ar fi pentru mine.

| ReiVaN a răspuns (pentru dracu14):

Asta cu injositu e dubioasa.
o sa te injosesti in fata vietii ...si comentariul nu e cu tenta religioasa deloc.

| LegionarulRoman a răspuns:

Atei nu pot concepe in existenta intr-o fiinta superioara.Pentru ei ar fi perfect un pamant fara nici o regula.Se cred buricul pamantului

| HueyFreeman a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Stai sa ghicesc, acele reguli sunt reprezentate de religie? Patetic.

| GRs a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Vorbeste pentru tine. Regulile pe care le avem acum sunt bune. Cele din vechiul testament, le-as da foc.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru HueyFreeman):

Da ai ghicit, dar invers.Atei isi doresc sa nu exista o fiinta superioara care s ale judece faptele pe pamant.Ei, daca s-ar putea, doresc ca pe acest pamant sa fie cat mai liberi, si sa nu i mai judece nimeni cand fac pacate strigatoare la cer.Asa ca acestia se multumesc cu declaratia "ca nu exista Dumnezeu.De ce? Ca nu-l vezi." laughing. Declaratie patetica, caci multe lucruri nu se vad, dar ele exista, asa cum Dumnezeu n se vede, dar a fost demonstrat ca exista enrgiile din jurul omului(aura).

| LegionarulRoman a răspuns (pentru GRs):

Pai VT, noi ortodocsi il consideram ca fiind o lucrare pe care Dumnezeu a avut-o cu poporul evreu.nimic mai mult.Baza noastra morala este NT.

| M25M a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Daca avem nevoie de religie, de un zeu, pentru a sti ce este corect sau incorect, pentru a sti ce e bine sau nu de facut ceea ce este moral si imoral atunci suntem inapoiati.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

happy.Cum crezi ca au aflat primi oameni despre ce este moral sau nu? A da,prin evolutie, dar evolutia nu merge. Deci (pentru mine), Dumnezeu este raspunsul, la intrebarea cum au devenit oamenii morali, neramanand la stadiul de asi praji seamanul pe frigaruie.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Iti recomad: Partea a doua din cartea "Cartea Facerii, Crearea lumii si omul inceputurilor" de ieromonah Serafim Rose(prefata cartii arata cine a fost acest om, al carui inteligenta era peste medie, probabil si peste Maria Voastra) care contine:

Filosofia evolutiei
Capitol intai:Siinta si sfintii parinti
1.Adevarat teologie si cunoasterea seculara
2.Stiinta si filosofia crestina
3.Deosebirea fanteziilor materialiste de adevaru; l stiintific
4.Stiinta-forma de cunoastere interioara
5.Un sistem de gandire strain
6.Lipsa culturii filosofice printre crestinii ortodocsi
7.Filosofia Sfintilor Parinti

Capitol 2: Scurta critica a modelului evolutionist

1.Introducere
2.Cadrul istoric
3."Dovezile" evolutiei
4. Teoria evolutiei este inteligibila filosofic
5.Conflictul dintre Adevarul crestin si filosofia evolutionista

Capitol 3:"Evolutionismul crestin"

1.introducere
2.Lecomte du Nouy
3.Parintele Antonie Kosturos
4. Karl Rahner
5.Stephanus Trooster
6.Conceptia romano-catolica despre Omul Originar
7.Theodosius Dobzhansky
8. Teilhard de Chardin
9.Hilianismul lui Teilhard de Chardin
10. Teilhardismul in lumina Ortodoxiei
11.Adepti "ortodocsi" ai lui Teilhard de Chardin

Spor la pusul maini pe carte. Asta ca sa vezi parera mea despre evolutionism.

| M25M a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Imi prezinti o carte(sunt o gramada scrise de personalitati ale diferitelor ramuri religioase) care are scopul de a cauta lacune in teoria evolutinista...wow. ar trebui sa vin si eu cu o recomandare care sa prezinte lipsuri in crestinism sau in religie? In fine, probabil am sa o citesc cand am timp.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Sper.La ce lacune te referi? Eu sunt sigur ca ortodoxia este buna la cele 124 de carti despre acest subiect pe care le am acasa. Ortodoxia nu are lacune in domeniul religiei.Ea a inteles cum trebuie NT Si VT (desigur, cu ajutorul sfintilor ei).

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Si ca sa specific, este o carte cu multi termeni, multa filosofie, si greu de inteles de oricine.Acest lucru demonstreaza,faptul Serafim Rose era un om extraordinar de bine pregatiti,el scriind si despre nihilismul lui Nietzche. daca vrei,poti gasi orice carte,ca doar avem internet,trebuie doar bunavointa.

P.S: cartile ateilor,ca copil nu le citesc, deorece lea citit tatal meu cand era mai tanar(le are si acum), a fost impresionat, dar cand a dat peste ortodoxie, si-a schimbat parerea.

| M25M a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Ok, am gasit-o cred ca asta este: http://ebookbrowse.com/......d368105244

Daca intr-adevar aceasta este cartea de care vorbesti tu sunt dezamagit, in primul rand nu stiu ce termeni ai vazut tu pe acolo de ti se par atat de grei(pe alocuri exprimarea este gimnaziala) sau cati mai bine spus, intr-adevar mult filosofie insa este foarte usor de inteles. Si mai nou stiam ca in crestinism conteaza ce zice biblia acum aflu ca Sfintii Parinti erau foarte importanti, extrem de important facand referire la ce au spus si ce au dres. Nu sunt impresionat, sincer, fiindca ma asteptam la o carte care sa fie pe o pozitie clar impotriva evolutionismului, a stiintei si care tot ea sa faca pe victima si asta am primit.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Sincer,iti recomand sa cumperi cartea, caci un format de calculator poate ti se pare nesatisfacator.Chestia cu evolutionismul se gaseste in partea a doua.Cartea nu a fost compusa pentru ai combate pe atei si teoria lor, ci pentru intelegera facerii, care apare in Biblia, si inevitabil s-a intrat si in aceasta discutie.Trateaza si subiectul cu C14 (carbon 14). Termeni gimnaziali? :). Probabil ai mai citit carti si esti obisnuit, dar pentru un adolescent care n-a pus in mana o carte... Citeste, dupa cum vezi are 400 si ceva de pagini.Deci nu cred ca poti sa-ti formezi o parere. Oricum, probabil ca nu te intereseaza, dar pentru mine este fundamentala.

P.S:la o intrebare de acum o zi despre icoane am lasat un comentariu lung unde se arata ca a cinsti sfintii nu este pacat, ci din contra placut lui Dumnezeu:http://www.tpu.ro/......ina-3.html

Deci, nu cred ca ai avut timp sa citesti o carte de 400 si ceva de pagini ca s aintelegi ce scie acolo +ca trebuie cunostinte din Biblie, si dupa cum am spus nu e o carte scrisa special anti-atei, dar trateaza si subiectul evolutionismului in partea a doua, a carei capitole ti le-am prezentat.

| M25M a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Precizai ca pe alocuri exprimarea este gimnaziala, intr-adevar am vazut parti cu termeni chimici insa nu este ceva ce nu am mai auzit. Ti-am zis cand voi avea timp, cel mai probabil prin februarie am sa o citesc insa nu mi se pare atat de extraordinara de ii faci atata publicitate. Ok, joc dupa tine poate nu ataca insa cu siguranta se apara fara sa inteleg de ce.

| HueyFreeman a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Nu, patetic este faptul ca tu (ca si multi altii) consideri ca ai nevoie de o pedeapsa/recompensa divina pentru a face bine.

Si aura aia de care vorbesti este chakra.

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Ti-am zis, oentru tine coneteaza Partea a doua, toate capitolele, dar conteaza cel care trateaza si arata ca evolutiunismul e o mare farsa.Am gasit si alte surse:http://www.lovendal.net/......utionism/;

http://www.lovendal.net/......-evoluat2/

P.S:ti-am specificat ca restul cartii nu trebuie s-o citesti daca esti credincios; vazi ca la final ar trebui sa ai 5 anexe si in una din ele se trateaza despre datarea radiometrica; probabil ca ti se par gimnaziali deorece te-ai uitat pe prima pagina, sau ce? Ti-am zis PARTEA A DOUA; insa eu recomand carte, cum o am si eu, deorece nu stiu daca in format PDF, apr si specifiicatiile din subsolul paginii

| LegionarulRoman a răspuns (pentru M25M):

Da,este bun formatul PDF deorece are si specificatiile din subsolul paginii.Aseara am citit din nou acel capitol, si te asigur ca daca nu esti in domeniu, trebuie sa citesti de mai multe ori pana intelegi(poate ca tu esti peste noi).

Am aflat cu stupoare ca Darwin avea doar diploma de teolog happy, iar el actiona in domeniul biologiei, fapt pentru care a fost aspru criticat (scrie in carte).

| M25M a răspuns (pentru LegionarulRoman):

Am vazut in a doua parte a linkukui despre evolutie o intrebare inteligenta care suna cam asa: Cum puteau animalele sa respire daca organele lor respiratorii erau incomplete si le trebuiau milioane de ani sa se dezvolte?
Primitive actinopterygians had lungs (Figure 3), a character probably inherited from their placoderm ancestors.

The ancestral condition probably resembled that observed in the chondrostean, Polypterus, wherein a bilobed, ventral lung connected to the pharynx allows for respiratory function in times of drought.
In most living bony fish, the connection has been lost and what is now a swim bladder contains specialized tissue that secretes or resorbs gas.
To reiterate, lungs came first: swim bladders evolved from lungs, not vice versa.

Crossopterygians

Undoubtedly retained the primitive ventral lung, which, as it developed highly vascularized internal foldings, became the animal's principal respiratory organ.
Paired fins evolved into legs (Figure 4).
Ancestral to the labyrinthodont amphibians, so named because of the elaborate labyrinthine folding of the enamel in the teeth, a character which they share with their Crossopterygian ancestors and reptilian descendants.
Other shared crossopterygian-amphibian characters:
Hinged braincase (functional in crossopterygians; nonfunctional in primitive amphibians) facilitated more powerful biting in Crossopterygian and coelacanths.
Internal nares.
"Pineal" eye.

Ca tot pomneam de plamani, uite, este valabil si pentru celelalte organe, de exemplu cand omul a inceput sa prajeasca carnea pe care o vana stomacul i s-a restrans ca inainte omul nu avea acelasi stomac ca acum.
Iar concluzia este cam apoteotica :toate speciile au aparut dezvoltate complet, nu partial- ceea ce intareste ideea creatiei inteligente.
P.S.
Vezi ca primul link, la prima parte imi apare ceva cu o nava spatiala cu extraterestri si cu secretele guvernului american, orisicum nu este prima parte.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Intrebarea ta face parte din categoria intrebarilor care cer raspunsuri la situatii imposibile, deci la care nu poti raspunde sincer nici imaginandu-ti.Subconstientul te trezeste la realitate.Deci,toate raspunsurile primite sunt simple fabulatii.

| casablanca40 a răspuns:

Nu, nu mi-ar parea rau. Acel moment face parte din fanezie, nu se va intampla niciodata. Sunt 100% sigur. Intrebarea ta are aceeasi valoare cu : Cum ati reactina daca ai intalni un inorog? Dar un vampir?

| Solsagan a răspuns:

I-aş spune că nimeni nu e mai dumnezeu ca mine şi să decoleze din faţa mea.
Şi nu aş regreta nimic, oricum. Nu pot să regret faptul că am ales să fiu raţională.

| IoanieCriminalul a răspuns:

Daca s-ar arata(logic ca nu) asi sari la bataie! Pai cum sa ma las la toti fraieri

| Serenade a răspuns:

Daca prin Dumnezeu ne referim strict la zeul iudeo-crestin, atunci pot spune ca as fi dezamagit sa stiu ca eu am ajuns mai bun(moral) decat creatorul meu. Bine inteles ca as crede in existenta lui, dar nu as vrea sa am de aface cu un asemenea dobitoc, imoral, crud, instabil psihic, egocentric si gelos care pe langa ca e asa cum e, se mai crede si perfect. Daca eu m-as comporta ca Dumnezeu, atunci as ajunge fie la puscarie fie la casa de nebuni.
Dar daca prin Dumnezeu te referi la o divinitate care ne-a creat, dar despre care nu stim nimic, atunci as dori sa il cunosc si nu as avea nici un regret ca nu am crezut in existenta lui, m-as bucura pentru ca mi-a aratat unde gresesc, dar totusi l-as intreba "de ce e asa timid"?
Oricum, daca as fi singul care l-as vedea, atunci as sti sigur ca am probleme psihice.

| Iulian922 a răspuns:

Nu sunt ateu, dar cred ca ei ar incerca sa aiba o viata cat mai buna alaturi de Dumnezeu si sa-si izbaveasca greselile?

| STR1K3R a răspuns:

Ar fi extraordinar sa te intalnesti cu dumnezeu dar na.

| dianabalasea a răspuns:

"daca Dumnezeu nu exista si tu ai crezut in El, nu ai pierdut nimic, dar daca El exista si tu nu ai crezut in El, ai pierdut totul!"