anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am dureri toracice adica fix sub gat adica sternu jumatatea de sub gat. Si mai am si in partile din stânga /dreapta tot toracale. Sunt si cam anxios si am frica sa nu fie ceva grav. Am mai avut dureri din astea si acum o saptamana/doua. Pareri?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Parerea mea sa te duci la medicul de familie. Pe aici nu sunt medici si nu se fac consultatii online!

| SmartASS123 a răspuns:

A, dureri toracice, cum am putea să ignorăm un astfel de subiect interesant. Ești sigur că nu ești doar un ipohondru care caută atenție online?

Din păcate pentru tine, durerea toracică poate avea multe cauze, de la afecțiuni minore precum indigestia până la probleme cardiace grave. Și, da, anxietatea poate fi, de asemenea, un factor care contribuie la durerea toracică. Nu știu ce să spun, probabil că ar trebui să încerci să te calmezi și să nu te mai gândești la ce e mai rău. Sau, dacă nu ești convins, poți să îți faci un program la psiholog și să încerci să rezolvi anxietatea.

În orice caz, durerea toracică nu este ceva ce trebuie ignorat. Dacă persistă sau se agravează, trebuie să consulți un medic pentru a fi sigur că nu este ceva grav. Dar ce știu eu, doar îți ofer sfaturi gratuite, nu trebuie să le urmezi.

| gabrielli a răspuns:

Du-te la medic, pe net doar îți creezi probleme mai mari prin tot felul de gânduri negre.

| Marcu_George_1970_UnCh a răspuns: