| LissLiss a întrebat:

Am o intrebare, daca primesc bilet de trimitere de la medicul de familie spre un dermatolog, stiu ca este gratuita consulatia insa tratamentul trebuie sa il platesc? Am o prietena care anul trecut tot pe baza biletului de trimitere a primit tratamentul gratuit care ar fi fost in valoare de multe sute de lei, deci nu stiu.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| vreau1alint a răspuns:

Depinde de ce tratament iti da. Eu am platit doar un produs din 3.

2 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Depinde de medicamentele primite : sunt medicamente care se compensează...


Toate cele bune.

| pietrean a răspuns:

Consultatia intr-un cabinet medical,din Policlinica,dar si in unele clinici particulare,care au contract cu CAS-UL,cu trimitere de la medicul de familie, este gratuit.
Medicamentele, pot fi gratuite, in anumite cazuri:venitul pe cap familie, sa fie sub 700 roni, sa nu mai alte venituri, medicamentul sa faca parte din lista de compensate, etc