| Blisse a întrebat:

Aș vrea să-mi fac niște analize medicale, deoarece nu le-am mai făcut de ani buni. Mi-am luat trimitere de la doctorul de familie și vreau să știu dacă acestea trebuie plătite.
Mulțumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| LadyLilith a răspuns:

Fiecare laborator decide ce fel de analize sunt gratuite si care nu. De obicei, la unele locuri, daca iti faci programare si te duci la inceputul lunii, analizele sunt gratuite. Ar trebui sa te interesezi, sa suni la laboratoare si sa le intrebi, ca un bilet de trimitere nu inseamna ca nu trebuie sa platesti nimic si sunt medici care nici nu baga in seama ca tu ai primit asa ceva. Pe mine medicul de familie m-a trimis la alergologie cu bilet de trimitere, si alergologul mi-a aruncat inapoi si am platit 200 lei pentru consultatie si 150 pentru testele facute. Deci, suna si intreaba!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă ai Asigurare medicală + Trimitere de la medicul de familie, atunci poţi merge la un laborator care are Contract CAS şi analizele sunt gratuite ( dacă te programezi pentru primele zile din lună, când mai sunt fonduri )!
În general, după data de 10 a lunii în curs NU mai sunt fonduri şi va trebui să plăteşti analizele sad


Toate cele bune.

| nico097 a răspuns:

In ziua de azi daca laboratoarele nu au fond, le platesti chiar daca esti asigurat, si cu greu gasesti locuri acum trebuie sa te interesezi.Multa sanatate.

| Sadic a răspuns:

Depinde foarte mult de locul de unde se recoltează probele de sânge. Dacă este particular va trebui să le plăteşti. Din păcate, chiar şi la stat s-ar putea să le plăteşti.

| Blisse explică (pentru Sadic):