Întrebare recomandată | Maadaaa23 a întrebat:

Bunahappy...Am 20 de ani si am o bunica de 84 de ani care a fost diagnosticata cu alzheimer, dementa de gradul 3, psihoza inferioara si cred ca si schizofrenie (pentru care ii dau tratament). Problema este ca de o saptamana a facut atac cerebral pe partea stanga si din aceasta cauza nu mai poate vorbi, a facut semipareza, mananca mancare pasata. A facut si niste escare( acele rani care se fac atunci cand esti imobilizat la pat care pot face puroi si daca sunt netratate pot duce chiar la moarte). Cea mai grava dintre ele se afla in zona dorsala (doar i se luase pielea, nu a apucat sa se faca puroi). Am tratat-o cu Baneocin pudra, Dermazin, Sudocrem, Flocinolon si am dezinfectat ranile cu Rivanol. Incep sa-i apara cat mai multe. Intrebarea mea este: Cum pot preveni si controla escarele fara sa fie ft costisitor, deoarece sunt studenta si stau prost financiar si doar eu am grija de ea (sunt singura). Multumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
caramela
| caramela a răspuns:

Buna:)
Off..imi pare rau ca trebuie sa treci singurica prin asa ceva.
La varsta pe care o are, nu cred ca ar da randament spalaturile cu ceai de pelin.
Cere sfatul unui medic, la farmacie, explica-le situatia, poate ei sunt in masura sa te informeze corect.
http://sanatate.bzi.ro/......ilor-12856
http://www.sfatulmedicului.ro/arhiva_medicala/escare-antibiotic
Multa putere si sanatate sa iti dea bunul Dumnezeu sa treci cu bine peste toate:)

| Maadaaa23 explică (pentru caramela):

Multumesc mult!

5 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.