| PusyKat a întrebat:

Am terminat liceul dar nu am intrat la facultate, astfel stau acasa si invat pentru inca un an. As vrea sa stiu daca eu cumva mai am asigurare de sanatate cu toate ca nu sunt elev, student sau nici nu muncesc. Daca nu, ce ar trebui sa fac?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu ai asigurare. Poti sa o platesti tu daca vrei sa fii asigurat

| Mosotti a răspuns:

Pana la urma nu patesti nimic in anul asta neaparat, si asa asigurarea de stat nu prea ofera mare lucru, daca e ceva dai la privat o consultatie bani si aia e. Merge sa platesti la circa financiara pe tot anul si sa ai asugurare, costa cam 200 lei lunar. Cum vrei.

| Denisa0954 a răspuns:

Da, încă esti asigurat. In baza lor de date ai ramas la statutul de elev, si cand intri la facultate va trebui sa le duci o adeverință ca sa te înregistreze ca student

| suntserios a răspuns (pentru Denisa0954):

Iauzi. Pe ce motiv te tine asigurat?

| Denisa0954 a răspuns (pentru suntserios):

Nu stiu. In cazul meu asa s-a intamplat, m-am interesat personal. Trebuia sa le duc adeverința cum ca am intrat la facultate si nu am mai dus o. După un an inca eram asigurata

| suntserios a răspuns (pentru Denisa0954):

Ai facut tu pauza de 1 an intre liceu si facultate si ai fost asigurata toata perioada?

| Denisa0954 a răspuns (pentru suntserios):

Nu. Dar nu am dus adeverința ca sa ateste ca sunt la facultate. Nici în momentul de față. Si inca sunt

| suntserios a răspuns (pentru Denisa0954):