| NumelePublicExistaInBazaDaDate a întrebat:



E corect ca singura metoda de a creste in greutate este sa punem masa musculara si nu grasime? Ne putem ingrasa in alt mod, sanatos, decat prin munca la sala?
Eu consider ca am o alimentatie sanatoasa, sunt vegetariana, dar sunt foarte slaba, am 55 de kg si 1, 72.

Care sporturi credeti ca favorizeaza punerea in greutate? Momentan sunt in faza de studentie unde nu-mi permit sa platesc abonament la sala.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

In primul rand pentru a creste in greutate ai nevoie de grasime adica energie sub forme de proteine etc
pentru a creste in masa musculara trebuie sa topesti grasime
parerea mea cel mai bun sport din lume este mersul pe jos si flotarile ambele le facem de milioane de ani,flotarile le faceam cand faceam sex un fel de flotari, mersul pe jos lucru care ne defineste ca om, mergi cat mai mult, 3, 4 ore pe jos pe zi, nu ai nevoie de sala grasimea se topeste prin efort asta o facem de cand existam, daca esti vegetarian ma bucur, daca crezi ca esti slaba ingrasate daca asa vrea sa fie corpul tau lasa-l asa sa fie, apropo ce manci ca vegetarian/a?

| NumelePublicExistaInBazaDaDate explică (pentru RAY):

Tot ce nu contine carne happy excluzand porcariile

| Mihaela1964 a răspuns:

Mananca in primul rand, hrana de calitate, proteine, legume si fructe.Cum vrei oare sa cresti in greutate, facand sport?