| Alii a întrebat:

Sambata mergem in excursie, si mie sh colegei mele ne este frica sa nu vomitam. Mie cel putin imi este rau de masina si mereu vomit. Ce sa fac sa evit ameteala? Hellpppcrying. Si ce melodi putem asculta, vreau sa le pun pe un cd dar nu stiu ce melodi.Mersi:*.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| shalimar a răspuns:

Pai in primul rand, trebuie sa te asezi in fata.Iti alegi un punct din departare, cum ar fi un stalp, un acoperis ceva, si te uiti fix la el pana te apropii. Apoi alegi alt punct si tot asa. Fa o vizita la farmacie si intreaba daca sunt medicamente care le-ai putea lua pentru a ameliora starea de rau(aici in italia sunt niste acadele pentru rau de miscare). Inarmeaza-te cu niste pungute, in caz de...Nu lua cu tine bauturi acidulate, sucuri.Doar apa plata.Starea de rau vine de obicei atunci cand creierul nu constientizeaza miscarea, dar restul corpului da.Pentru asta ai nevoie de vizualizare. Iar fixarea unui punct in departare te ajuta sa te concentrezi si sa nu urmaresti cum trec alte imagini rapid pe langa tine.
Cat despre muzica, fa un playlist cu melodiile pe care le asculti cel mai des.La plecare poti pune melodii mai energetice, ceva ce puteti fredona cu totii cu zambetul pe buze, iar la intoarcere, melodii mai lente, pentru ca oricum veti fi cu totii obositi.

3 răspunsuri:
| anss23 a răspuns:

Buna! Pai...ca sa eviti ameteala sa nu te uiti in spate cand esti in masina (daca intelegi ce vreau sa spun) si pe cat posibil nu te uita decat pe geamul din fata! Si eu am rau de masina si fac la fel si functioneaza.big grinCat despre muzica, uite aici cateva melodii frumoase:X:X:
Lady gaga-telephone