| BambiSd a întrebat:

Pot sa port corsetul medical si noaptea daca am scolioza, avand in vedere ca doctorul mi-a spus ca nu este necesar sa il port si cand dorm? Problema este ca ziua nu am mult timp sa il port, si de aceea as prefera sa il port noaptea cand dorm. M-ar afecta daca as face acest lucru? Funda.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Abh
| Abh a răspuns:

Il porti si in afara casei, altfel nu are nici un rost. Nu ai timp pentru sanatatea ta? Vei ajunge la operatie si vei "purta " toata viata o tija metalica in coloana. Stiu ce vorbesc, sunt cadru medical. Mult noroc!

Răspuns utilizator avertizat
8 răspunsuri:
Abh
| Abh a răspuns:

Cum adica nu ai timp sa il porti? Corsetul se poarta in timpul zilei cand se presupune ca stai in pozitie verticala, tocmai pentru a-ti corecta pozitia vicioasa. De asemenea, daca nu faci exercitiile medicale indicate de kinetoterapeut zilnic, macar o ora, nu vei avea nici o imbunatatire chiar daca ai purta corsetul 24 din 24 de ore.

| BambiSd explică (pentru Abh):

Nu am timp sa il port. Ziua sunt foarte ocupata si de abia de il pot purta 6 ore. Eu am intrebat daca este vreo problema daca il port cand dorm. Deci este sau nu o problema?

| carpediem a răspuns:

Nu are sens sa-l porti cand dormi pentru ca nu e solicitata coloana. Fixeaza in casa o bara de care sa stai atarnata fara sa atingi pamantul, ajuta la relaxarea muschilor articulatiilor intervertebrale. In plus tu fiind o persoana inalta trebuie sa te ajuti cu gimnastica si putin sport.

| Anname a răspuns: