| MarinasChristy a întrebat:


Am o intrebare, tatal meu sufera de pancreatita acuta dar in acelasi timp are si probleme la inima (stent pe una dintre artere). Cunoaste cineva vreo clinica particulara unde se fac operatii la pancreas, o clinica buna? sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Pancreatita acuta nu se opereaza. Doar unele din complicatiile ei pot avea nevoie de operatie, dar numai in urgenta, intr-un spital mare, in nici un caz intr-o clinica particulara

| MarinasChristy explică (pentru Brigaela):

Are anumite chisturi care trebuie operate, nu cunosc foarte multe detalii pentru ca nu sunt medic iar situatia ma depaseste.

| Brigaela a răspuns (pentru MarinasChristy):

Spitalele particulare din Romania nu au reanimari complexe, asa cum este nevoie pentru un pacient cu pancreatita. In plus, spitalizarea poate dura luni de zile si poate costa enorm (pana la 200-300 000 euro). Cred ca e mai bine sa il duci intr-un spital mare (ti-as recomanda Floreasca).