| HUAWEHUAWE a întrebat:

Buna ziua!
Care sunt legaturile medicale dintre ureche si gura?
Exista ceva ce le leaga fizic?
vene,constructie,ceva special care sa arate ca sunt legate? Sau ceva care sa arate o conectare interioara intre ele, numita cumva?
Multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Urechea medie prin trompa lu Eustachio se leaga de git, iar nasu are conectie cu gitu, cam asta ar fi toata legatura, deci urechea nu se conecteaza direct cu nasu asa cum spune cineva pe aici, ci cu gitu.
Nasu are 2 parti, una vizibila ce vedem afara si una interna care duce in git.

Gitu este alcatuit din 3 parti: nazofaringele situat in spatele nasului intern, orofaringele situat in spatele gurii si larofaringele acolo unde se afla de fapt cutia vocala.
Gitul este un tub muscular ca un inel, prin el trece aerul, alimentele si lichidele.


Tot acest sistem de mai sus, este inconjurat de un sistem de canale goale in oasele craniului, numite sinusuri. Sinusurile se afla in oasele pometilor, in centrul fruntii, intre ochi si nas si au legatura directa cu nasu

Cred ca orice om am experimentat chestii neplacute cand a baut apa f rece, sia simtit rapid durere sau raceala aia ca s-a dus in frunte, s-a dus raceala prin acele sinusuri, ori cand lacrimezi si iti curge nasu si asa mai departe.

Cauta pe google poza si o sa gasesti cu toate astea, asa poti intelege mai usor.

| Catrice a răspuns:

Și ziceau unii ca școala e nefolositoare...

Răspuns utilizator avertizat
| Vântulalb a răspuns:

In ce clasa esti? Asta se face la anatomie.

| Scorillo a răspuns: