| ReTz a întrebat:

In primul rand vreau sa va spun ca sufar de anxietate/atacuri de panica.Vineri am fost la un medic psihiatru care mi-a prescris Xanax 0.25 pranz si seara.Ideea este ca Xanax-ul isi face efectul lui, nu mai fac atacuri de panica, nu mai intru in panica, nu ma mai sperii asa de des dar parca mi-a taiat din emotii, si starile de confuzie/dezorientare/irealizare nu-mi dispar, parca mai tot timpul sunt intr-un vis, uit repede, nu ma pot concentra...etc.Ce naiba sa fac? Doctorul e plecat in concediu pana in 6 ianuarie cand merg inapoi la consultatii...nu stiu ce sa zic, o sa-i revin din starilea astea? Mai sunt alti medici in afara de pishiatrii care se ocupa cu lucruri de genu?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Xanax e un medicament puternic, consulta un alt medic

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Da preotii, spovedeste-te! fa canonul care ti se da si poate n-ai nevoie de doctor psihiatru

| pietrean a răspuns (pentru besleaganicolaecosmin):

Daca preotii pot "vindeca", de ce si ei merg la medic?
Vezi maicuta aceea de la Tanacu, care a murit de mana si mintea unui preot, ea fiind bolnava de schizofrenie.Si cica popa acela a mai omorat doi oameni, vrand sa scoata "dracii" din ei. ReTz, a intrebat daca mai sunt alti psihologi, care il pote trata, nu cine il mai poate trata.

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru pietrean):

Ma bur ca esti pe faza

| pietrean a răspuns:

Poti merge la alt medic,daca nu te simti bine, specificand ce medicamente iei.(Dar fii atent, ca se poate ofusca, daca afla ca ai fost si la altul.)Dar este interesul tau si trebuie sa mergi.