| Arf12 a întrebat:

Buna ziua! Ma puteti indruma la un medic unde as putea face intrerupere de sarcina in Suceava?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| halogen001 a răspuns:

E exact invers. Daca are un copil mai greu își va găsi un alt partener. Nu sunt asa de multi amatori sa crească copiii altora.

28 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

La spital. Platesti si gata.

| Aasdfghj a răspuns:

Buna! Ai putea incerca sa intrebi la asociatia filia. Vezi daca te pot indruma ei spre un loc unde poti face avort.

| halogen001 a răspuns:

Cristi se gandeste numai la pedepse. Nu-l intereseaza daca un copil creste fara tata. Sa fie cat mai multi la gramada ca la africani. Stiu ca le vor muri copiii de foame, dar ii fac sa fie facuti fara numar. Asa e la oamenii cu gandire redusa. 10 copii si e totul OK.

| halogen001 a răspuns:

Trebuie sa fie vorba despre acel Dumnezeu care "a facut tot ce exista", deci a facut purici, paduchi, viermi, plosnite, capuse si tantari, "iubeste" omul si il lasa in intuneriucul nestiintei si primitivismului, sa moara de boli, de frig, de foame, in accidente si in razboaie si in loc sa-l ajute se ocupa cu minuni inchipuite.
E foarte bine ca Dumnezeu cel "atotputernic si inteligent" care a facut purici si paduchi are purtatori de cuvant, el fiind "nemuritor", invizibil si surdomut.

| LonelyGuy a răspuns (pentru halogen001):

Foarte inteligent și argumentat răspunsul tău, dar unii oameni preferă să rămână în bula lor, cu concepțiile lor învechite. Nu sunt ateu, dar nici nu cred în toate exagerările lipsite de fundament.

| halogen001 a răspuns (pentru LonelyGuy):