| Michisor a întrebat:

Cat costa patilele de slabit Apple Cider Vinegar?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dieta si sportul sunt cele mai bune medicamente, restul sunt bani aruncati de pomana. vointa este cel mai bun tratament, in plus este gratis, succes!

7 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Depinde pe ce perioada doresti sa le cumperi, pentru 30 zile costa doar 79Ron, pentru 69 zile 150 Ron.Bafta multa si spor la slabit.

| zeenath a răspuns:

Apple cider vinegar? sunt pastile? are nume de bautura aperitiva, tradus vine ceva facut din mere, vi/sampanie cu zahar si coji de portocale fermentat :D Cel mai bine slabesti cu spirulina, apap 2 litri pentru daca nu esti cardiac/a sau bai cu tensiunea si ca sa iti tai pofta de dulce p cura de CROM, si putina miscare, regim alimentar sanatos!;) la mine a dat rezultate! vezi : www.angelahaq.blogspot.com

| georgegs a răspuns:

Da.ce.vrei.sa.i.le.dai
papagalului?laughing.e.prea.gras.papagalu?laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vreau sa slabesc vreo 2-3 kg max! si mi-e cam lene sa merg la sala si uneori mi-e greu sa ma abtin de la a manca prostii. lucrez la chestia asta vreau sa ma educ. si pastilutele astea suna bine, tentant
plus ca-s naturale

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cat costa pastilele de slabit Apple Cider Vinegar?

| bog1 a răspuns:

Eu as zice sa-ti cumperi ceai de slabit 10lei ceaiul

Întrebări similare