anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce simptome ai la hipotiroidism? Se ia tratament toata viata? Dar tiroidita hashimoto? Are careva? Se mai poate slabi dacă ai hipotiroidism? Se poate scăpa de hipo și fără tratament? Eu cred ca am asa ceva și nu știu nu reușesc sa slăbesc, dacă tratez hipotiroidismul o sa slăbesc cu timpul? Ofer fundă!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Eu nu pot să îți dau detalii despre ce se va întâmpla exact cu tine, că nu sunt medic și nu am fișa ta medicală în mână. Știu așa, că sunt diete, mod de a mânca care ajută să te vindeci și sunt diete care te duc mai repede la groapă. Mai știu că organismul știe să facă contabilitate la caloriile care le bagi în tine. Am citit despre corelația între hormonul tiroidian și cum interacționează el cu toți hormonii din organism și este o situație extraordinar de complexă.
Mai știu că o dietă vegetariană, dacă nu 100%, te poate ajuta să te vindeci.
Recomand să citești ce scrie pe situl acesta și în măsura posibilului să aplici ce scrie acolo.
După 3 luni de adaptare cât poți de tare, cât îți permite familia, tu însuți să te adaptezi la acel regim vei avea ameliorare.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=NNqIVKrEJ20
Are 30 de video-uri. ai ce studia.
Apoi se va întâmpla așa.
Mănânci pâine? De ce mănânci pâine? Fiindcă mănâncă toată familia.
Și vei constata că pâinea nu este bună pentru tine.
Și te vei decide să nu mai mănânci pâine. Cât timp? Toată viața. Și va trebui să respecți această restricție alimentară pe care ți-ai impus-o singur, toată viața, dacă vrei să fii mai sănătos decât acum.

4 răspunsuri:
sadrian46