| ElisaAna a întrebat:

Daca acum cativa ani am fost operata de ovar polichistic, exista posibilitatea sa nu mai pot face copii in viitor?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Daca operatia de chist ovarian a fost reusita, raspunsul la intrebarea ta este : bineinteles ca DA. Vei avea posibilitatea de a ramane insarcinata fara probleme. Asa cum a patit si si s-a destainuit urmatoarea d-na : Fxxxx Mary, cu 7 ani in urma (care dorestesa ramana anonima)
,, Buna...nu sunt medic ginecolog, eu dar iti spun din proprie experienta ca eu am fost operata de chist ovarian si dupa cate stiu mi-a fost scoasa o trompa (dreapta), la 26 de ani si tot asa eram ingrijorata ca nu mai pot face copii, dar la varsta de 32 de ani am ramas insarcinata cu a doua fetita prima am avut-o inainte de operatie, iar acu la 38 de ani sunt din nou insarcinata in luna a opta, si de data asta e baiat si tot asa inainte de a doua fetita am avut si eu la activ 4 avorturi, acum nu stiu ce sa zic cred ca depinde si de organism, dar poti merge la un control ginecologic asa cum am facut si eu mereu si banuiesc ca o sa-ti spuna daca exista/sunt probleme. Eu iti doresc sa ramai daca asta vrei. Multa sanatate... A ta Mary.

3 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Asta poate spune doar un doctor care vede niste analize

| HazelEyes77 a răspuns: