| Unknown192743 a întrebat:

De cam o luna mi-am cumparat ceva tigara electronica si trageam in piept uneori, de 2 saptamani am niste tuse seci adica cand tusesc se aude ceva si am flegme, eu de vape m-am lasat de o saptamana... ce sa fac? La doctor nu as prea merge ca am 15 ani

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Bineinteles ca poti merge la doctor, chiar daca ai 15 ani, ca doar nu esti pe luna si nu sunt medici acolo.
In orice caz, tigara electronica este otrava curata pentru plamani, practic cu fiecare fum /abur tras in gura, ajung aburii direct in plamani, putand sitruge celulele plamanilor.
De ce crezi tu ca este interzisa tigara electronica, la minori?
Fiindca sunteti incapabili sa discreneti binele de rau la anisorii astia si noi avem obligatia sa va protejam, ca sa nu va distrugeti plamanii si sa nu muriti atat de micuti.

| mudokins78 a răspuns:

"De cam o luna mi am cumparat ceva tigara electronica"
Ce dracu exprimare mai e si asta?
In loc sa fumezi posirci mai bine du-te la scoala mai analf.

| Unknown192743 explică (pentru mudokins78):

Nu mai fumez, eu am pus doar o intrebare sa stiu daca sa-mi fie frica sau ma alarmez degeaba

| mudokins78 a răspuns (pentru Unknown192743):

Incearca sa intelegi ceea ce spui! (Intrebarea in sine!)
"sa ma alarmez degeaba".
Cum naiba sa nu te alarmezi? E ca si cum ai spune,.Pot sa renunt la heroina sa iau cocaina? wtf dude?

| Unknown192743 explică (pentru mudokins78):

Am zis ca sau ma alarmez degeaba? Gen nu e nimic important