| eu_stie_tot a întrebat:

Hey lume,
Am o problema, acum 2 saptamani am inceput sa am usturimi la urinare si s-a intamplat de vreo 3 ori sa fac febra (care nu tinea mult, doar cateva ore si apoi imi reveneam). Usturimea a trecut intre timp, dar a revenit acum o saptamana si am observat si urme de sange in urina (foarte putin, dar vizibil). In mod normal m-as fi dus sa fac niste analize imediat, dar momentan nu sunt in tara, sunt student in Germania. Nu am putut sa dau foarte multa atentie problemei pentru ca am avut partiale, dar acum ca am terminat cu ele vreau sa rezolv asta. M-am documentat de pe internet si am aflat ca sunt mai multe cauze (infectie, cancer, etc.). Mentionez ca am facut analize dupa Craciun cand am fost ultima oara in tara, iar cele de urina erau ok. Ce ar putea fi?

Am intrebat alti prieteni si mi s-a spus ca spitalizarea in Germania costa de la 5000 euro in sus si niste simple analize de la 200 euro in sus daca nu ai asigurare medicala. Eu am asigurare medicala din Romania si card european de sanatate, asta inseamna ca trebuie sa platesc sau nu?

Daca trebuie sa platesc din buzunarul meu, atunci cat de grava e problema mea de sanatate? Momentan nu stau grozav cu banii si as prefera sa ma tratez in tara unde e mai ieftin. Dar nu ajung in tara decat peste o luna si jumatate cand termin anul. Se pot amana analizele pana atunci?

Cam astea sunt cele 3 intrebari ale mele. Va rog ajutati-ma daca puteti.
Merci mult.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| larousee a răspuns:

Este foarte posibil sa ai pietre la rinichi. mergi la un spital sa te interesezi cat te-ar costa un examen de urina, macar ala sa il faci.