anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

de 2 zile am burta umflata si tare, dar nu ma doare. Care credeti ca este cauza?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Nu, in nici un caz, deoarece si din intrebarile tale anterioare reiese ca problemele tale sunt de natura hormonala si se datoreaza numai functionarii defectuoase/incorecte a glandelor tale endocrine (tiroida, glanda pituitara, foliculul ovarian, etc.). Durerile de burta, umflarea, balonarea acesteia, sunt de matura medicala si ar trebui sa te adresezi medicului de familie sau unui medic internist. Multa sanatate!

2 răspunsuri:
| OoBunnyoO a răspuns:

Balonare? Constipatie?

Pot fi multe cauze.

Daca nu este vorba de balonare sau constipatie, mergi neaparat la doctor.

| Ema122022 a răspuns:

Eu am probleme cu ovarelele, se poate sa se umfle din cauza aceasta?

| corbulalbrosu a răspuns (pentru Ema122022):

Nu, in nici un caz, deoarece si din intrebarile tale anterioare reiese ca problemele tale sunt de natura hormonala si se datoreaza numai functionarii defectuoase/incorecte a glandelor tale endocrine (tiroida, glanda pituitara, foliculul ovarian, etc.). Durerile de burta, umflarea, balonarea acesteia, sunt de matura medicala si ar trebui sa te adresezi medicului de familie sau unui medic internist. Multa sanatate!