anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma văd grasa, peste tot. Oamenii spun ca sunt bine, slaba și frumoasa dar eu mă văd foarte grasa. Am slabit 15 kg si tot grasa sunt. Am cam 1.62 și 52 kg. Așa e normal dar sunt grasa. Sfaturi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Intrebarea care ar fi?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu esti grasa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu prea sunt foarte relevante kg, sunt mai mult orientative pentru ca un om poate arata diferit chiar daca are aceeasi inaltime si greutate, in functie de forma corpului tau grasimea se acumuleaza mai mult in anumite zone. Masurile tale in cm sau o poza ar fi mai relevante.

Pune-te in fata oglinzii dezbracata, daca tu consideri ca ai kg in plus sau zone de unde ai mai putea sa dai jos poti sa te apuci de slabit. Sportul nu iti face rau si este indicat, dar e ok sa pleci " la drum " cu ideea ca faci asta pentru sanatatea ta si ca nu faci asta ca sa-ti hranesti o obsesie. Daca ai dat 15 kg e clar ca ai avut o problema cu greutatea, dar acum trebuie doar sa te menti si sa nu faci exces de alimente. Daca mult timp ai fost complexata de kg in plus e normal ca creierul tau sa fie axat pe ideea ca esti grasa, dar trebuie sa te privesti cu obiectivitate si sa alungi asta din mintea ta daca nu mai este de actualitate.

Incepe sa faci cardio cateva saptamani ca sa slabesti, dupa poti sa incepi sa-ti lucrezi masa musculara. Exercitiile cardio o sa-ti dea si o stare de bine.

https://www.youtube.com/watch?v=Vve4BVTZ0QU

https://www.youtube.com/watch?v=_Zem0_qsDg0

https://www.youtube.com/watch?v=TOzN2LB1TBw

anonim_4396
| anonim_4396 explică: