anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma văd grasa, peste tot. Oamenii spun ca sunt bine, slaba și frumoasa dar eu mă văd foarte grasa. Am slabit 15 kg si tot grasa sunt. Am cam 1.62 și 52 kg. Așa e normal dar sunt grasa. Sfaturi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Intrebarea care ar fi?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu esti grasa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu prea sunt foarte relevante kg, sunt mai mult orientative pentru ca un om poate arata diferit chiar daca are aceeasi inaltime si greutate, in functie de forma corpului tau grasimea se acumuleaza mai mult in anumite zone. Masurile tale in cm sau o poza ar fi mai relevante.

Pune-te in fata oglinzii dezbracata, daca tu consideri ca ai kg in plus sau zone de unde ai mai putea sa dai jos poti sa te apuci de slabit. Sportul nu iti face rau si este indicat, dar e ok sa pleci " la drum " cu ideea ca faci asta pentru sanatatea ta si ca nu faci asta ca sa-ti hranesti o obsesie. Daca ai dat 15 kg e clar ca ai avut o problema cu greutatea, dar acum trebuie doar sa te menti si sa nu faci exces de alimente. Daca mult timp ai fost complexata de kg in plus e normal ca creierul tau sa fie axat pe ideea ca esti grasa, dar trebuie sa te privesti cu obiectivitate si sa alungi asta din mintea ta daca nu mai este de actualitate.

Incepe sa faci cardio cateva saptamani ca sa slabesti, dupa poti sa incepi sa-ti lucrezi masa musculara. Exercitiile cardio o sa-ti dea si o stare de bine.

https://www.youtube.com/watch?v=Vve4BVTZ0QU

https://www.youtube.com/watch?v=_Zem0_qsDg0

https://www.youtube.com/watch?v=TOzN2LB1TBw

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai tu esti undeva intre mijlocul si partea inferioare a greutatatii normale la inaltimea ta... Chestia cu ''foarte grasa'' este cam exagerata, nici chiar asa. Felicitari pentru kilogramele pe care le-ai dat jos. Daca vrei sa slabesti intr-o anumita parte a corpului, cum ar fi picioarele, incearca sa faci exercitii specifice.

| DovleacTurbat a răspuns:

Intrebarea unde-i? In fine, probabil esti bine, dar la tine ca la o mare parte din cei care au avut probleme cu kg si au slabit rămâne o mica obsesie a kg. Rezolva-ti problema prin cateva terapii cu un psiholog pana nu degenereaza intr-o obsesie mare.

| Hexiled a răspuns:

Nu esti grasa, esti exact cum ar trebui sa fii. Nici sa fii slab nu e un vis. Ai o greutate buna pentru inaltimea ta. Si nu ar trebui sa pleci urechea vorbelor celorlalti

| NameInUse a răspuns:

"Așa e normal dar sunt grasa."
rolling on the floor

| LadyDee89 a răspuns:

Normal, "kilele" sunt cat ar trebui! daca tot nu iti place de tine, apuca-te de sport, alearga, genoflexiuni, abdomene...sa vezi pe urma ce -ti mai place laughing

| Simonasimona1992 a răspuns:

Raportand inaltimea la greutate, nu esti grasa absolut deloc.
Cred ca ai o problema de stima si incredere de sine doar, si asta a rezultat intr-un fel de obsesie pentru kilograme.
Poate ca nu ai forma dorita ( fese frumoase si rotunde, brate si abdomen lucrate).dar grasa nu ai cum sa fii.
Fa sport. Fa tonifiere musculara si vei vedea ca acel '' surplus '' pe care il vezi tu pe abdomen, e de fapt musculatura ( flasca) nelucrata + piele. Prin tonifiere dai si forma corpului. Nu e de ajuns sa ai cat mai putine kilograme.
Curaj! Incearca sa ai mai multa incredere in tine.SI daca crezi ca singura nu vei reusi, mergi la o sala de fitness si lucreaza cu un instructor personal. Garantez ca vei avea rezultate.
Bafta!

| Moldoveanu15 a răspuns:

Rudele mereu iti vor spune ca esti perfect rolling on the floor Slabeste pana te simti tu bine in pielea ta. Pana vezi ca tricoul iti sta exact cum vrei pe tine. Kilogramele sunt doar cifre. Esteticul conteaza.

| EmmaEu a răspuns:

Am mai intalnit astfel de situatii, iar intr-o anumita perioada am trecut prin asta. Am aceeasi inaltime si inca ma mai lupt cu kilogramele. Ei, tot ce ai nevoie se numeste tonifiere, iar pentru asta poti merge la sala sau practica un sport, cum ar fi inotul. Poti tine cont ca in apa iti simti greutatea mult mai usoara, astfel nu simti atat de repede ca obosesti. Succes!

| BiBoy a răspuns:

Si eu sunt in aceeasi situatie. Rudele imi spun ca sunt perfect si numa bun dar eu tot cred ca mai am de slabit. E o vorba,, orice cioaraisi iubeste puiul"! Maica-mea spune ca sunt perfect, ei, eu nu cred asta! Tu fa ce crezi ca e mai bine pentru tine nu te lua dupa cei ce e logic ca zic doar de bine de aspectul tau. Sper ca te-am ajutat cat de cat!