anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Miopia se mai poate trata?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Poarta ochelari eleganti care iti vor da mai multa distinctie.Deocamdata oftalmologia noastra nu este pusa la punct cu astfel de abordari.Nu sunt medic dar am citit stiinta popularizata in domeniu.Este bine sa te sfatuiesti cu un oftalmolog. Poate exista o clnica privata care face astfel de operatii.

| Gizăz a răspuns:

În general, da. Dar dacă eşti aproape chior nu prea ai ce-i face.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Se poate trata cu lentile divergente.

| BatmanDinSuperman a răspuns:

Depinde in ce stadiu este

| Pangarus a răspuns:

Doar cu operatie cu laser, dar trebuie sa ti se opreasca din cresecut dioptriile si sa treci de o anumita varsta. Si eu sunt miop si astept sa mi se opreasca din crescut sa pot face operatia aia blestemata.
Dar daca nu porti mult, poti sa-ti faci ochelari...depinde si cum iti sta. Eu fara ochelari trebuie sa-mi las parul mai lung sa arat normal, sau cel putin sa-mi placa de mine.
Pe scurt, da, se poate trata dar cu anumite riscuri. big grin

| Discord a răspuns:

Se poate corecta cu ochelari la inceput de tot, se poate face si o operatie dar depinde cat porti... de ex am cunostinta care poarta -18 si na nu isi poate face a acea operatie deoarece purtand prea mult i se va sparge globul ocular.

| Discord a răspuns:

Si vreau sa mentionez ca nu e nevoie sa iti faci griji. in general sa poate trata, accea e o exceptie.

| SergiuDani2001 a răspuns:

Miopia e un defecthappy

e atunci cand persoana nu vede clar la departare.


corectare:cu lentile biconcave(divergente)