anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Miopia se mai poate trata?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Poarta ochelari eleganti care iti vor da mai multa distinctie.Deocamdata oftalmologia noastra nu este pusa la punct cu astfel de abordari.Nu sunt medic dar am citit stiinta popularizata in domeniu.Este bine sa te sfatuiesti cu un oftalmolog. Poate exista o clnica privata care face astfel de operatii.

| Gizăz a răspuns:

În general, da. Dar dacă eşti aproape chior nu prea ai ce-i face.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Se poate trata cu lentile divergente.

| BatmanDinSuperman a răspuns:

Depinde in ce stadiu este

| Pangarus a răspuns:

Doar cu operatie cu laser, dar trebuie sa ti se opreasca din cresecut dioptriile si sa treci de o anumita varsta. Si eu sunt miop si astept sa mi se opreasca din crescut sa pot face operatia aia blestemata.
Dar daca nu porti mult, poti sa-ti faci ochelari...depinde si cum iti sta. Eu fara ochelari trebuie sa-mi las parul mai lung sa arat normal, sau cel putin sa-mi placa de mine.
Pe scurt, da, se poate trata dar cu anumite riscuri. big grin

| Discord a răspuns:

Se poate corecta cu ochelari la inceput de tot, se poate face si o operatie dar depinde cat porti... de ex am cunostinta care poarta -18 si na nu isi poate face a acea operatie deoarece purtand prea mult i se va sparge globul ocular.

| Discord a răspuns:

Si vreau sa mentionez ca nu e nevoie sa iti faci griji. in general sa poate trata, accea e o exceptie.

| SergiuDani2001 a răspuns:

Miopia e un defecthappy

e atunci cand persoana nu vede clar la departare.


corectare:cu lentile biconcave(divergente)

| stefanutz2001 a răspuns:

Buna, si eu sufar de miopie, port ochelari, si mi-am intrebat oftalmologul daca ma pot opera. Din fericire da, te potiopera abia la 22ani ( atunci cand dioptria nu se mai schimba ). dupa operatie, porti un timp lentil. Daca vezi un punct negru care ti se plimba odata cu ochiul, nu-ti face griji, este normal la miopi. Problema ar fi daca punctual nu s-ar misca odata cu ochiul, atunci ar trebui sa te duci la oftalmolog si sa-i ceri parerea. Sper ca te-am ajutat.

Întrebări similare