| Gyany02 a întrebat:

Salu tpu.Sunt incepator si ieri am tras de fiare, adica am facut biceps.Azi dimineata m-am trezit cu o durere la bicepsul stang.Pur si simplu nu pot indrepta bratul, trebuie doar sa-l tin indoit ca sa nu ma doara, de la ce credeti ca este aceasta durere, febra musculara? Greutatile aveau 4 kg.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| pagetoc a răspuns:

Bineinteles ca o sa-ti treaca. Azi nu prea mai gasesti medici de familie. Ia o crema cu antibiotic si te ungi in zona unde te doare. Du-te la farmacie si intreba. E o crema de genul acesta facuta de antibiotice Iasi si e ieftina, pana in 20 de lei. O sa-ti spuna farmacista ce sa mai iei. Bafta

| Gyany02 explică (pentru pagetoc):

Te pricepi in ale culturismului? adica sa-mi dai sfaturi?

5 răspunsuri:
| pagetoc a răspuns:

Nu e febra, febra apare dupa 24 sau 48 de ore cel putin. Posibil o intindere. Nu trebuie fortat nimic cand e vorba de miscare. O iei incetul cu incetul. Azi un pic, maine un pic. Apoi ia si alearga, fa un sport mai aerobic, altfel muschii o sa-ti ramana asa. "fiarele" trebuie urmate MUSAI de o alergare, un baschet, ceva, sa intinzi muschii aia. ntz ntz ntz...

| pagetoc a răspuns:

La culturism ma pricep atat de mult incat sa-l ocolesc.
Am facut sport de performanta, atletism, fac arte martiale de cativa ani buni si stiu cum sta treaba cu sportul.