| Adelinnnnn a întrebat:


Am fost ieri la fotbal si nu stiu ce mi-a venit sa stau in poarta. in fine. Un baiat a sutat, iar eu am bagat mana ca sa apar. logic. Nu stiu cum am reusit, dar m-a lovit mingea in degete si de atunci ma doare incheietura. Eu am mai avut o data mana rupta (dreapta) si nu stiu ce am o fii rupta/sucita/sclintita? Astept un raspuns rapid! Multumesc FUNDA! :*

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Altadata a răspuns:

Dupa cum a zis si InquireWithin daca nu s-a umflat nu e rupta. Mai sigur ti sau inflamat tendoanele. Eu sunt portar (amator) acelasi lucru l-am patit de multe ori pana m-am invatat. Dar daca persista durerea ai putea sa te duci sa vezi ce ai.

| Adelinnnnn explică (pentru Altadata):

Mersi, nici eu nu cred ca-i rupta, nu mi s-a umflat. nimic. A inceput sa ma lase durerea, tot ma doare dar nu ca la inceput sau ca ieri.

7 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

Nu e rupta decat daca s-a umflat. Pune gheata la inceput. Daca nu e rupta ti-ai inflamat tendoanele de acolo. Va fi dureros pentru cateva zile, trebuie sa o menajezi, sa nu faci efort pana trece.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut! Am trecut prin aceeasi poveste si eu, mi-am luxat incheietura si am stat cu mana in ghips o luna. Mai bine du-te la spital ca sa fii sigur.

| Robi1444 a răspuns:

Du-te la o radiologie. O sa iti zica ei clar ce ai patit.

| Altadata a răspuns:

Cu placere

| RazvanXD21 a răspuns:

Du-te imediat la doctor! nu sta asa! Incercearca sa pui comprese cu gheata daca nu trece asa du-te la medic(Crede-ma o sa te doara mai rau daca stai asa) Fundita?

| AndaAndaaaaa a răspuns: