| vclaudiu7 a întrebat:

Salut, am si eu o intrebare, de cateva zile tot simt ca-mi bate pulsul in urechea dreapta, de ce?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Câteva cauze ar fi:
- boli ale urechii medii sau interne, care sunt inflamatorii sau infecțioase;
- modificări patologice în organele sistemului cardiovascular;
- tensiune arterială crescută;
- stres sever;
- tumori ale gâtului și capului;
- nu igiena, și anume acumularea excesivă de ceară de urechi, ceea ce duce la dificultăți de auz, astfel încât zgomotul din interiorul urechii este sporit;
- tratamentul antibacterian pentru o lungă perioadă de timp, faptul că utilizarea excesivă a gentamicinei duce la acumularea în organism, această substanță este capabilă să afecteze celulele urechii interne;
- luarea de medicamente antiinflamatoare nesteroidiene are, de asemenea, un efect negativ asupra organelor de auz;
- osteochondroza vertebrelor cervicale;
- ascultarea regulată a muzicii în căști la un volum foarte mare;
- căderi puternice de presiune (zboruri pe avioane, sporturi subacvatice).

Poate fi și hipertensiune sau un caz foarte nefericit tinitus pulsatil dacă va dura cu săptămânile e tinitus pulsatil și trebuie sa mergi la ORL și ulterior la cardiolog

0 răspunsuri: