anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,am tras câteva fumuri in piept dintr-un vape și după vreo 25/30 de minute mi-au spus prietenii ca sunt rosu la ochi (și într-adevăr eram rosu), ochii nu ma usturau (doar erau roșii). Credeți ca este din cauza ca sunt începător sau sunt alergic la acel fum?(din moment ce nu ma usturau ochii ma gândesc ca nu sunt alergic și e doar din cauza ca sunt printre primele fumuri)? (Nu vreau răspunsurile de genu:lasa-le ca nu-s bune; și nu stiu ce, doar vreau sa îmi răspundeți la întrebare.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Este din cauza toxicitatii substantelor din vape, care distrug organele interne si plamani.
Extrem de ingrijorator o asemenea reactie, insemanad ca substanta inhalata direct in plamani este extrem de toxica

| Xexexexexer a răspuns:

Vape-ul nu scoate fum, poate te-a iritat aburul