| AlexCristi97 a întrebat:

Ce ati putea sa imi recomandati pentru hiperaciditatea gastrica si reflux gastroesofagian. Nu vizita la doctor ca am fost si nu m-a ajutat cu nimic laughing.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Sunt doua tipuri de medicamente. Cele care anuleaza efectul acidului si se folosesc pe loc pentru a calma arsurile. Acesta este Dicarbocalmul si este in categoria antiacid.
Dintre antiacide si pansamente gastrice mai utilizate sunt: compusii de magneziu (magnezia usta), carbonatul bazic si Trisilicalmul, compr. de 0, 50 gr, compusii de aluminiu (hidroxid si fosfat de aluminiu), combinatie de aluminiu, calciu si magneziu (Al mage], Dicarbocalm compr, Maalox, Sili col act compr., Gelusil, compr. ti suspensie, Gelusil Lac). Dintre anticide combinate cu antispastice, Calmogastrin, comprimate, iar dintre antiacide cu bicarbonat de sodiu, Ulcerotratul - comp.
Si cele care inhiba secretiile gastrice. Acestea sunt: Omneprazolul comercializat sub denumirile Losec, Omez, Omeran, Helicid, Lansoprazolul (Lanzap) si unii mai scumpi Esomeprazolul (Nexium) si Pantoprazolul (Controloc).
Ideea este ca trebuie sa faci un tratament prelungit. Eu am luat cate 2 pastile seara de seara timp de 21 de zile cu saptamana pauza si iarasi 21 zile de Gastrosidin. De tot nu trece dar cand mai ai probleme poti lua cate o pastila-doua.

3 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Dicarbocalm.

| AutumnDay a răspuns:

Poate ca vizita nu te-a ajutat, dar tratamentul de la el?
Eu am reflux in perioadele stresante. Cum incep examenele, greata la maxim pana la o saptamana dupa terminarea lor laughing