| Hosth_Cristi_1998 a întrebat:

Salut, de 3 saptamani ma doare foarte rau spatele, sub trapez... Cand ma rasucesc, ma sageteaza foarte tare. Durerea am capatat-o la sala, eu facand de 3 ani, mi-am permis sa ridic 120 KG, la trapez. Nu stiu cum am ridicat, si de atunci ma doare foarte tare. Trebuie, sa-mi trosneasca cineva, foarte tare, spate, sa-mi mai treaca. Eu merg in fiecare zi la sala, cand ridic greutati ma doare extrem de tare, la fel si cand nu sunt la sala, acasa, cand stranut sau tusesc ma doare tare.! Multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Mihai_Radu_2000 a răspuns:

1) nu sunt medic dar iti pot da niste sfaturi
2) fa pauza cu sala
3) du-te la medic
4) se poate sa fi facut o intindere, bea ceai fierbinte, fa baie fierbinte si stai mult in pat intins pe spate (nu in alta pozitie)
5) 4. era in cel mai bun caz, in cel mai rau, dupa parerea mea poate fi vorba despre o fisura.

Eu cred ca este vorba despre o intindere a muschiului. Nu mai ridica mai mult decat poti, te poti trezi si cu o hernie de disc. Sper ca ti-am fost de folos.

0 răspunsuri: