| valentin2002 a întrebat:

Știți cumva daca sunt eficiente medicamentele cum ar fi OptiSomn pentru insomnie? Nu vreau sa îmi fac o obișnuință din a lua pastile, dar pentru acele câteva dăți când pur și simplu nu pot adormi, as vrea sa incerc totuși! Daca ați folosit, îmi puteți spune? Sau să îmi recomandați va rog un medicament bun pe care l-ați folosit, care nu da dependenta! Va mulțumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Cate ore dormi pe noapte?

| WhiteLife a răspuns:

Si eu iti recomand melatonina. Da, functioneaza, dar e bine sa nu exagerezi. Mama lua mai des, apoi medicul i-a dat un tratament corespunzator. Eu am avut cosmaruri cand am luat si nu mi-a placut, dar nu se manifesta la toti la fel. Poti lua cateva pastile sa incerci, poate te ajuta. Pe langa asta mai sunt tot felul de medicamente pe baza de plante: Nervocalmin somn si altele (daca intrebi la farmacie iti pot recomanda mai multe variante si iti spun si preturile).

| JicaContra a răspuns:

Melatonina este un hormon, generat automat de organismul uman, cu cam 1h inainte de ora normala de culcare, si care produce NUMAI somnolenta, adica iti vine sa te culci, NU e in nici un fel somnifer sau ceva asemanator
Optisomn contine cea mai mare concentratie de melatonina - 5mg
https://www.pcfarm.ro/produs/15095/Optisomn---Zdrovit
deci luat cu 1h inainte de culcare, ar trebui sa te faca sa iti doresti sa te culci