anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

recent am pus niște fructe de pădure înghețate în blender și niște lapte ca sa se facă gen inghetata. A ieșit foarte bun.
Este sănătos sau poate ingrasa?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
24 răspunsuri:
| peperonies a răspuns:

Da, laptele ingrasa.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Cu ce dracu te-ngrasa 30-60 calorii /100 ml?

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Caloriile sunt irelevante. corpul nu se hraneste cu calorii se hraneste cu micro si macronutrienti. daca ar fi asa simplu ai putea sa mananci cauciuc sau lemn ca doar are calorii nu?

sunt lucruri care te ingrasa si lucruri care nu te ingrasa. lactoza din lapte din pacate ingrasa asa ca laptele ingrasa.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Pai si macronutrientii ce formeaza prietene? laughing 1g de proteina inseamna 4 calorii, despre ce vorbim? Te ingrasi cand esti in surplus caloric, daca si-a mancat necesarul caloric pe ziua respectiva si mai bea si lapte in plus, de abia atunci putem spune ca se poate "ingrasa de la lapte". NU te ingrasi nici de la slanina, nici de la ce vrei tu ATAT TIMP cat NU esti in surplus caloric. "Caloriile sunt irelevante, macro-micro conteaza" pai astea formeaza CALORIA laughing.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Atunci explica-mi cum de exista oameni care mananca oricat si nu se ingrasa?

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Simplu, nu exista. Ia arata-mi o persoana pe care o cunosti si zici ca mananca ORICAT si nu se ingrasa. Sunt dispus sa discut skype "face2face" cu acea persoana si cu tine daca doresti, demonstrez ca "oricat" de cele mai multe ori inseamna INSUFICIENT pentru organismul acelor persoane (da, exista oameni care au metabolism foarte accelerat si le este greu sa puna pe ei, dar asta nu inseamna ca mananca ORICAT si NU se ingrasa) Un exemplu concret ar fi diferenta dintre mine si un sportiv de 84kg care este in surplus caloric (deci creste in greutate cu 3200-3400 calorii pe zi, iar eu la 78 ca sa pot creste cat de cat ajung si la 3700 pe zi, intelegi? Am un metabolism mai accelerat ca al lui si sunt obligat sa mananc mai mult). Persoanele de care tu vorbesti 100% nu-si ating surplusul caloric, da, poate mananca mult (cantitativ) pentru tine, pentrh mine, dar NU si pentru organismul lor.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Https://www.youtube.com/watch?v=TngCi2s5rmk

tipu asta mananca peste 10 mii de calorii pe zi si are 65 de kile.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Nu cred ca mananca zilnic, doar face cate o provocare nebuna. La 10 mii pe zi mi-e imposibil sa cred ca nu pune pe el, cand aia de la mr olympia baga tot in jur de 10 mii zilnic si au 120kglaughing E imposibil sau poate dupa ce opreste camera boraste tot. Strongmanii de peste 140kg ajung la 12-13 mii pe zi, iar agariciu asta sa manance 10 mii zi de zi nu cred.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Pai daca au un metabolism atat de accelerat incat ard toate caloriile alea indiferent de cat mananca asta inseamna ca ar trebui sa slabeasca constant pana mor nu? ca ard 5000 mananca 3000 si sunt pe -2000 in fiecare zi.

atunci explica-mi animalele cum fac? leul nu stie ca mananca 1000 de calorii de gazela si se opreste la 1200. In natura nu exista obezitate. In medii prospere nu exista animale grase.

corpul nu e prost si isi reguleaza absolut tot sa fie in parametrii normali. cand bei mai multa apa te duci automat mai des la WC. pentru oamenii sanatosi cand mananca mai mult corpul automat arde mai mult. cand ti se strica sistemul care reguleaza cat arzi vs cat mananci trebuie sa fii atent la ce mananci.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Pai uita-te la video-uri. si o sa crezi.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Pai si pana la urma care-i explicatia? Ca e defect? laughing

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Pai asta te intreb eu pe tine cum explica teoria ta cazurile astea? o teorie trebuie sa explice toate cazurile nu numai unele.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Nu-i teoria mea, asta e firea omului. Surplus-cresti, deficit- scazi, mentinere - mentii. Mi-e greu sa cred ca, consuma zilnic 10 mii, la provocari poate dupa ce opreste camera boraste. N-am auzit pe nimeni pe internetul asta care "nu poate" sa cresca in greutate chiar daca consuma mii de calorii. E imposibil sa nu pui pe tine de la 4-5 mii pe zi (la 60-65 kg). Ti-am zis (cauta si tu) "dietele" strongmanilor ce depasesc 10 mii pe zi, dar aia sunt homalai de oameni care ridica sute de kg zilnic, iar asta sa consume 10 mii pe zi NU CRED. Teoria ta care e? Ce mi-ai spus prima oara e un non-sens, esti de acord?

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Strongmanii iau si cantitati industriale de steroizi anabolici.
e foarte simplu, cand mananci mai mult arzi mai mult, cand mananci mai putin arzi mai putin. metabolismul nu e o chestie fixa care arde zilnic X calorii indiferent de ce faci. Acum cand ti se strica sistemul care reguleaza asta... devine complicat.

macronutrienti diferiti au efecte diferite asupra corpului. 1000 de calorii de spanac or sa aiba cu totul alt efect asupra greutati decat 1000 de calorii de zahar sau 1000 de calorii de piept de pui.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Singurele diferente dintr-o mie de calorii din spanac si 1 mie din piept de pui sunt proteinele din piept de pui, restul' macronutrientilor si probabil niste vitamine din spanac. Cantitatea de calorii e aceeasi, difera sursele si macronutrientii. Pai normal ca arde mai mult ca depune si efort, agariciu care presupunem ca nu depune efort sa consume 10 mii pe zi cum ar arde el macar 5000 (asta in cazul in care presupunem ca nivelul lui de mentinere este de 5000 pe zi ceea ce e cam SF la greutatea lui). De acord, nu arzi zilnic aceeasi cantitate de calorii, in schimb fiecare dintre noi avem un numar (precis il stie doar organismul, noi doar aproximam) avem un numar de calorii de mentinere si in functie de numarul asta daca ii mai adaugi in plus vei intra in surplus si cresti sau tai din ele si intri in deficit. Comparatia pe care ai facut-o tu cu cu 1000 de calorii din spanac si 1000 de piept de pui e ca si intrebarea aia care e mai greu dintr-un 1kg de cuie sau 1kg de paie.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Deci dupa logica ta daca mananci 1000 de calorii de zahar sau 1000 de calorii de piept de pui e acelasi lucru pentru corp cand vine vorba de slabit nu?

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Pai tu cand slabesti, arzi calorii, le arzi doar pe alea din zahar, grasimi nesanatoase? Si pe alea "bune le faci muschi"? laughing Caloriile sunt un complex si alea din piept si alea din ciocolata si alea din unt sunt adunate intr-o "oala" si de acolo utilizate in functie de activitatile zilnice intr-un numar mai mare sau mai mic. Vrei sa iti arat cum se slabeste cu ciocolata si ceafa de porc? Care parte din: Deficit caloric (slabesti, poti manca ce doresti atat timp cat esti in deficit si vei slabi) Surplus (cresti in masa), mentenanta (te menti) nu o intelegi?
https://youtu.be/3aVy2z305t8
Urmareste-l, mi-a deschis ochii, m-a facut sa inteleg in cel mai simplu si usor mod posibil acest sport care e destul de complex. Dar eu cred ca e destul de logic, asta daca intelegi pe deplin termenul de deficit caloric.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Da e foarte dragut dar prefer sa ma uit la oameni cu IQ peste 60.

https://youtu.be/u3fk0ZjkTf4

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Judeci fara sa cunosti, dar vorbesti de inteligenta. Imi spui ca, "caloriile sunt irelevante conteaza macronutrientii" cand astia formeaza caloria laughing, ramai cu "mintile luminate". A, da, Stoian a pus cu boticu pe labute 2 sportivi PRO ai Romaniei, au ajuns chiar si in judecata unde tot Stoian a castigat tot pe un motiv banal: in perioada de deficit caloric cand omul si-a pus o poza cu un mare bol de lapte, cereale si ce mai avea s-au sesizat "marii sportivi" ca nu va slabi in veci rolling on the floor 2 luni mai tarziu cei 2 PRO il numesc "Allien", " e imposibil". Baga mare la sala, am deviat prea mult. Bafta

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Eu cred ca tu ai o perceptie foarte. ciudata a ce inseamna o calorie.
Caloria, notată cal, este o unitate de măsură pentru energie, egală cu cantitatea de căldură necesară pentru a ridica temperatura unui gram de apă, aflată la presiune atmosferică normală, de la 14, 5 la 15, 5 °C (de la 287, 65 la 288, 65 K).

Macronutrientii nu formeaza calorii. Daca a pus cu botu pe labe 2 sportivi nu inseamna ca e destept.

Inca astept sa imi zici cum de nu exista animale grase in salbaticie? Ca doar nu isi numara caloriile...

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

"Macronutrientii nu formeaza calorii" posibil sa nu ma exprim eu destul de coerent sau sa faci pe prostul. 1g proteina-4 calorii
1g carbo-4 calorii
1g grasimi-9 calorii. Ia-ti un produs din magazin care are pe spate eticheta cu valori nutritionale, inmulteste-i macronutrientii cu valorile de sus, ia vezi bate rezultatul cu numarul caloric care-i scris pe eticheta? Care-i treaba cu animale grase in salbaticie? Ce am zis eu de ai dedus tu asta? Crezi ca-s lucrator la zoo sa studiez animale sau ce? laughing Fiecare functioneaza in felul lui, au sisteme digestive diferite, tu mananci ca leul o data la luna, dar atunci bagi 100kg de carne? Animalu NU mananca prajeli, nu baga procesate, totul e natural si crud =) plus efortul de multe ori extrem pentru a captura prada. Multumit?

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Da, daca dai foc la 1 gram de proteine ai 4 calorii. si? Daca dai foc la 1 gram de cauciuc probabil ai mai multe. De ce nu mancam cauciuc?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Probabil n-ai băut 1000 de litri să te îngrașe

| Emilikak a răspuns:

Salut. Da, este esănătos. Fructele nu îngraşă şi laptele tot happy. Dacă să ne gîndim logic, cumpărîndu-ţi o îngheţată la fel din lapte şi nişte fructe nu te vei îngrăşa happy