anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

recent am pus niște fructe de pădure înghețate în blender și niște lapte ca sa se facă gen inghetata. A ieșit foarte bun.
Este sănătos sau poate ingrasa?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
24 răspunsuri:
| peperonies a răspuns:

Da, laptele ingrasa.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Cu ce dracu te-ngrasa 30-60 calorii /100 ml?

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Caloriile sunt irelevante. corpul nu se hraneste cu calorii se hraneste cu micro si macronutrienti. daca ar fi asa simplu ai putea sa mananci cauciuc sau lemn ca doar are calorii nu?

sunt lucruri care te ingrasa si lucruri care nu te ingrasa. lactoza din lapte din pacate ingrasa asa ca laptele ingrasa.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):

Pai si macronutrientii ce formeaza prietene? laughing 1g de proteina inseamna 4 calorii, despre ce vorbim? Te ingrasi cand esti in surplus caloric, daca si-a mancat necesarul caloric pe ziua respectiva si mai bea si lapte in plus, de abia atunci putem spune ca se poate "ingrasa de la lapte". NU te ingrasi nici de la slanina, nici de la ce vrei tu ATAT TIMP cat NU esti in surplus caloric. "Caloriile sunt irelevante, macro-micro conteaza" pai astea formeaza CALORIA laughing.

| peperonies a răspuns (pentru DovleacTurbat):

Atunci explica-mi cum de exista oameni care mananca oricat si nu se ingrasa?

| DovleacTurbat a răspuns (pentru peperonies):