| Secretkkk a întrebat:

Salut, vreau sa slabesc foarte tare, am mare nevoie de asta, cam 30 de kg, si cel mult in 6 luni, daca e posibil si in mai putin...dar sunt studenta, si plec de acasa foarte devreme la 6:30 es din casa, reusesc sa maninc dimineata, vin pe la 16-18, depinde de zi, si nu stiu ce dieta si ce sport sa fac, ca sa imi reuseasca, dati-mi va rog ceva sfaturi, ceva care sa nu fie foarte, foarte greu, as vrea sa merg la sala, dar in localitate nu este, dar in cea din apropiere nu am cu ce si nici timp, va rog multt ajutati-ma!?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| PinkPanther a răspuns:

Daca vrei sa slabesti asa mult, si sa slabesti sanatos, iti recomand sa mergi al un medic endocrinolog. Iti face analizele, si in functie de analzie si de stilul tau de viata iti recomanda o dieta.
Cu trimitere de la medicul de familie consultatia e gratis, si analizele fiind cerute de doctorul de specialitate la fel.
Daca esti din buc iti recomand eu un doctor bun, e endocrinolog specializat pe diabet si boli de nutritie, datorita lui am slabit cam 20 de kg in 6 luni, Tu poti sa ii spui ca vrei ceva mai drastic si mai rapid si se rezolva.

Răspuns utilizator avertizat
| Cosmin86 a răspuns:

30 de kg in 6 luni? laughing

Maxim 12-13 kg in 6 luni, daca vrei sa arati bine.

Daca vrei sa atarne pielea pe tnie si sa-ti fie rusine sa iesi la piscina sau pe plaja, slabeste 30 de kg asa rapid

| Xellita a răspuns: