| MariusXP a întrebat:

Salutare, dragi colegi de breaslă!
Am douăzeci de ani și sunt student.
Doresc să mă apuc de carnetul de șoferi, problema este că am miopie forte (-11 și - 10) cu astigmatism, deși văd bine cu ochelarii... Atunci când apar ceva obstacole pe drum sunt foarte prezent.
Există vreo șansă prin care pot să fac ca miopia mea să iși piardă din minusuri ca să pot fi una cu legea sau nu știu eu și legea s-a mai schimbat și am dreptul să dau de carnet?
Vă dați seama că nu accept un "nu poți sa faci". Fără carnet în ziua de azi este foarte greu, mai ales că transportul în comun se degradează la noi în țară pe zi ce trece.
Statul ajută țiganii cu 700 de lei dar cei care nu vad bine sunt dați la gunoi...
Dacă știți vreo "tehnică", vă rog să-mi lăsați mesaj în rubrică.
Orice informație mă ajută chiar dacă este un mit...
Vă mulțumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, legea este LEGE pentru toti, indiferent ca accepti tu sau nu.
Daca mergi la testul oftalmologic si se dovedeste ca nu vezi bine, degeaba vrei tu sa treci testul, ca nu-i posibil.
Dar, este inutil sa ne certam aici, mai bine mergi la u control medic la medicul oftalmolog si iti va spune el clar, daca ai sanse sa treci examenul oftalmologic, sau nu.

| Catrice a răspuns:

Miopia la un asemenea nivel nu se tratează. Cred ca nici o operație nu te-ar ajuta.

PS: până atunci, nu ti-ar strica și niște lecții de limba română.

| Mad1 a răspuns: