| JesterRO a întrebat:

Salve.
Sunt inca student iar medicul de familie mi-a spus sa vin la programare cu o hartie care sa dovedeasca ca sunt inca student si alta hartie care sa dovedeasca ca nu am serviciu. Ce drumuri ar trebui sa fac pentru a face rost de a doua hartie?

Multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Trebuie sa mergi la un notar public si sa dai o declaratie pe proprie raspundere ca nu esti angajat in munca, care va fi autentificata de notarul public. Numai bine!

| JesterRO explică:

Da, cred ca pana la urma merge sa iau de la notariat o hartoaga. Dar pana una alta m-am angajat laughing

| Lili_4370 a răspuns:

La Inspectoratul Teritorial de Munca, ma gandesc. Desi nu am auzit de asa ceva, inca. Aici esti inregistrat ca si angajat, deci banuiesc ca daca nu figurezi, inseamna ca nu ai serviciu. Desi ai putea fi angajat la buget si atunci trebuie sa mergi la consiliul judetean, Directia Muncii. Sau poti sa nu ai carte de munca. Mi se pare absurd. Intreab-o daca poti sa-i duci o adeverinta de la CAS/Casa de pensii/Somaj, cum ca nu figurezi ca si platitor, deci, logic, nu esti angajat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Trebuie sa mergi la decanat sa iti dea adeverinta de student, apoi la casa de asigurari de unde ai domiciliul in buletin pentru ca sa iti dea cealalta adeverinta, cu viza lor. in final ajungi la medicul de familie si... gata.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: