| nashu40 a întrebat:

Vă salut, prieteni!
Întrebare strict pentru cei care s-au operat de cataractă, sau cunosc sigur datele. Știu că sunt două metode de operație:
1.cea clasică, în cazul căreia după intervenția chirurgicală se stă câteva ore cu bandajul la ochi și am auzit că se lasă peste cristalin o bulă de aer ce dispare în câteva zile, metodă ce se practică în spitalele de stat (unde știu că sunt medici foarte buni);
2.metoda cu spitalele private, unde după operație nu îți pune bandaj și poți plec aproape imediat acasă, fără probleme.
Întrebarea mea este dacă știe cineva care dintre cele două metode e mai eficientă și nu mă refer la modul de operare, ci la simptomele post operatori, la siguranța de reușită și la calitatea rezultatelor în timp.
Știu că metoda privată e mai scumpă, dar nu asta mă interesează, ci eficiența fiecărei metode în parte.
Mulțumesc frumos și toate cele bune!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Operatiile cu laser care probabil se fac doar in privat desi ma indoiesc ca doar acolo. Tatal meu s-a opera la ambii ochi si perioada de recuperare a fost de cateva ore maxim.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Metoda privată. De bulă de aer nu am auzit ș mi se pare super ciudat să lași acolo o bulă de aer.

| mi25 a răspuns:

Eu m-am operat acu 2 ani si ceva la o clinica privata. Medic conferentiar universitar. Am ales aceasta cale deoarece la Spitalul de stat tocmai s-a manifestat o boala care a dus la orbirea a doi pacienti.
Modul de desfasurare:
- vizite medicale si analize inainte de data operatiei cerute de medicul consultant;