| LadyKanae a întrebat:

Doresc sa comand ceva de pe Aliexpress in valoare de 60$. Stiu ca orice colet care depaseste 10$ este oprit la posta vamala. Intrebarea mea e urmatoarea: cate zile este tinut la posta vamala un colet international venit din China? Intreb pentru ca in Cluj exista o singura vama si este aglomerata mereu, prin urmare vreau sa ma asigur ca apuc intr-o dupa-masa sa ridic coletul de acolo la termen. Mentionez ca sunt studenta si cel mai probabil o sa am un orar aglomerat care o sa-mi permita sa ajung la posta doar cu 2 ore inainte sa se inchida.

10 răspunsuri:
| acerr a răspuns:

Eu am jurat ca de pe aliexpres nu mai cumpar! lucru slab, dureaza f mult, caliatate de ccat, duraeza pana la 30 zile, dra tu fi atent si urmareste expedierea, ai acolo pe pagina lor optiunea, si iti spune excat cand e la destinatie, in caz ca trebuie 30 zile scrie repede si vei primi banii, dar urmareste ..nu ai treaba cu vama, coletele merg la posta

| acerr a răspuns:

Am scris un pic fara inteles, daca nu il ai in 30 zile sa iti ceri banii, se face rapid, dar tu scrii la pagina nu la firmele de la care ai comandat,

| acerr a răspuns:

1. Contacta con el vendedor2. Solicita el reembolso3. Recibe el dinero en 15 días

| Simpatic a răspuns (pentru acerr):

Eu am asteptat si 45 de zile sa vina un colet deci se poate sa dureze mai mult de 30 de zile, dar adevarat la cele free shiping.
Sa vezi cele la care platesti transportul ce repede vin, dar uneori pretul transportului poate depasi de 2-3 ori sau mai mult valoarea produsului.

| acerr a răspuns (pentru Simpatic):

Si esti multumita de calitate? eu am primit numai zdrente! una e foto si alta cand deschzi paketul, imi venea sa urlu

| Simpatic a răspuns (pentru acerr):

Asa si asa, dar depinde ce comanda, vai fata eu sunt baiat de aceea eu cand comand mai iau cateun accesoriu pe la vreuna din masini care fiind asiatice (nipon) oricum nu gasesc decat la popoarele lor.