| LadyKanae a întrebat:

Doresc sa comand ceva de pe Ebay in valoare de 80$. Stiu ca orice colet care depaseste 10$ este oprit la posta vamala. Intrebarea mea e urmatoarea: cate zile este tinut la posta vamala un colet international venit din China? Intreb pentru ca in Cluj exista o singura vama si este aglomerata mereu, prin urmare vreau sa ma asigur ca apuc intr-o dupa-masa sa ridic coletul de acolo la termen. Mentionez ca sunt studenta si cel mai probabil o sa am un orar aglomerat care o sa-mi permita sa ajung la posta doar cu 2 ore inainte sa se inchida.

4 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Hey,

Nu stiu cum e in Cluj dar in Timisoara ai nevoie de muuuult mai mult decat 2 ore ca sa ridici ceva de la posta vamala, gen e coada pana in curtea cladirii, trebuie sa ai bani ficsi si rabdare cu carul ca se misca in reluare.

Sincer daca e tot asa nu recumand sa iei nimic de pe ebay ca o sati mananci zilele si timpul, in ziua aia cam poti sa zici adio cursurilor.

PS: vezi ca se apropie perioada cu black fryday/haloween/sarbatori de iarna, poate totul va fi mult ami rau decat vara.

| LadyKanae explică (pentru RoCkKiD):

Auci, macar de ar fi mai multe oficii postale care sa aiba si vama in orasele astea mari. Cred ca ar fi totul mai convenabil asa.
In mod normal nu iau nimic de pe site-urile straine, dar acum am pus ochii pe ceva ce nu o sa gasesc niciodata in Romania si mna, chiar mi-as dori sa am acel lucru. Tot o sa apuc intr-o zi de vineri sau candva sa ridic coletul. Am impresia ca se tine 30 de zile la oficiu.

| alex495 a răspuns:

Stai linistita, ai o zi sau 2 gratis, dupa iti baga penalizari. Eu o data n am primit instintare ca a venit o sapca si mi au bagat penalizare o sapt. am platit vreo 7 lei nu mai stiu. Partea nasoala ca cel putin la Ploiesti aveau un chef femeile alea de mi aruncasera sapca intr o cutie cu alte produse,, uitate". Se starcise toata. Atata incompotenta in tara asta de pute pe langa ei.

| LadyKanae explică (pentru alex495):