anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei TPU, as vrea sa stiu daca primesc virusi in momentul in care ma uit la filme si seriale pe internet, ma refer si la reclamele care apar in momentul apasarii pe play, dau funda!

Răspuns Câştigător
| ziftode a răspuns:

DA, CATEGORIC DA
in general virusi care iti umplu calculatorul de reclame, tot timpul, nu numai cand te uiti la filme, dar si alte tipuri cum ar fi: virusi care iti umplu procesorul si placa video cu minare de crypto-currency, chiar (cu toate ca mai rar) virusi de tip ransomware sau keylogger

iar anti-virusul te protejeaza pana la un punct, eu care sunt relativ amator si am gasit o solutie foarte simpla ca un antivirus sa nu gaseasca nimic, oricat de heuristic ar cauta, dupa care am vorbit cu unul care era cu adevarat bun la asta si mi-a spus niste metode care chiar rupeau mufa

si ca, sa ma crezi, ca se pare ca unii sunt ignoranti si bat campii ca "nimeni nu vrea sa ti-o traga", tipurile de virusi de mai sus se ocupa toate cu un singur lucru: facut bani, si trebuie sa te gandesti (serios) ca aia care pun filme si seriale pe net, TREBUIE sa isi scoata de undeva banii de hosting, timpul pierdut samd

| ziftode a răspuns (pentru ziftode):

PS eu mai intru pe site-uri de torenti publici care sunt de asemenea plini de reclame, si cu toate ca am antvirus, intru de pe chrome (care are baze de date anti-malware si nu te lasa sa intrii pe anumite site-uri) si uBlock - cel mai bun ad blocker si tot sunt atent cu spume pe ce dau click si incerc sa inchid cat mai repede orice fereastra cu reclame care se deschide (si se deschide, cu toata protectia de mai sus)

| anonim_4396 explică (pentru ziftode):

Sunt de acord cu ce ai zis dar sincer nu mi se pare corect sa imi viruseze calculatoru, nu ma deranjeaza sa stau 30 de secunde inainte de fiecare episod, ma deranjeaza ca la 5 seriale deja am o caruta de virusi laughing

| ziftode a răspuns (pentru anonim_4396):

laughing