|

Buna, daca faci flotări iei masa musculară sau crești in rezistența si putere, vreun program de flotări pt masa daca florăriile ajută la masa musculară? Fundă!

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Salut!
Facand flotari iei masa musculara, dar cresti si in rezistenta si putere!
Iti recomand sa faci zilnic 10-15 flotari, dimineata si seara!
Funda?

| a răspuns (pentru Mold0veanul):

Serios? Pui masa musculara? Si sa faca de 3 ori pe zi?

Esti doar un COPIL MIC care isi da si el cu parerea, nu?

Pentru masa musculara -


- MAXIM 8 repetari pe serie ( poti mai multe, legi greutati de tine )
- mananci 4-5 fripturi pe zi
- NU faci zilnic, faci o grupa pe saptamana!

Gen daca luni faci flotari ( cu 50 kg legate de tine sa zicem ) abia lunea viitoare faci flotari, intre timp faci alte antrenamente.

Copii PAMPALAI SI FIRAVI, fac ei masa musculara cu flotari! Dimineata si seara!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

O vreme da apoi organismul se adapteaza plus ca apare plictiseala, totul e sa fi divers

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Masa musculara nu creste doar facand flotari. Flotarile iti pun tensiune pe triceps si pe pectorali( piept). Daca vrei sa pui masa musculara, faci O SINGURA DATA PE SAPTAMANA GRUPA RESPECTIVA, mananci proteine si carbohidrati, te odihnesti, dormi mai mult de 5-6 ore pe noapte si vei avea rezultate, asta e pentru masa musculara.
Pentru rezistenta la efort fizic, flotari sunt foarte eficiente, am facut timp de o luna sau poate mai putin seara de seara, piramida crescatoare-descrescatoare la flotari combinat cu genoflexiuni. Faci o flotare dupa o genoflexiune, faci doua flotari, doua genoflexiuni si tot asa pana la numarul de repetari dorit, dupa faci descrescator, de la 10 la 9 si tot asa.
Succes, sper ca ti-am fost de ajutor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează